בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצעה והצבעה לכותבים בפורום זה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/1/2006 23:01 לינק ישיר 
הצעה והצבעה לכותבים בפורום זה.

חברים יקרים.

אנו משתדלים וב"ה מצליחים לשמור על טוהר ונקיון הפורום.

מנגד ישנם מס' אנשים המנסים כמעט מידי יום לפגוע בנו ע"י כתבות גועליות שאינן מתאימות לנו כבני אדם בכלל. ולפורום כבמה מכובדת.

הצעתי למנהלי הפורום לחסום את הפורום בפני כותבים זרים. ומנגד ימנו אדם נאמן, שומר סוד שיהיה אחראי לתת אישורי כתיבה אך ורק למי שנותן לו באופן דיסקרטי את הפרטים שלו.

למנהלי הצלה וכן למנהלי הפורום לא יהיה מידע מי כותב בעד הנגד ומי נגד הבעד. נוכל להמשיך להתבטא בחופשיות, אך נוכל למנוע ע"י זה את כל הכותבים הגועליים הללו.

להצבעה. מי שבעד או נגד מוזמן לכתוב.

כמובן, אני בעד.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/1/2006 23:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אני נגד לתת לבן אדם את הפרטים שלי,
אפשר לתת אישורי כתיבה למי שכותב בפורום כל הזמן, ורואים
שהוא בסדר, ולחדשים רק אחרי שיכתוב בפורמים אחרים כמה פעמים, ואין בעיות בתוכן הכתיבה שלו, אז יקבל רשות לכתוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 23:47 לינק ישיר 

מה הבעיה לעשות כמו בחדרי חרדים? רק עם אישורי כתיבה ולא צריכים לתת שום פרטים אישיים רק לענות על מספר שאלות של השקפה וכ"ו......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/1/2006 02:31 לינק ישיר 

פורום זה מקום שכל אחד יכול להתבטא בו
ניתן למחוק הודעה של מישהו שכתב משהו שנוגד את כללי הפורום.
אם אתם הופכים את הפורום לפורום סגור אזי זה מאבד את הטעם, לא כולם יוכלו להגיב ו... אויה מה יהא על אלו שלעיתים משתמשים בכל מיני ניקים חדשים שהם פותחים ע"מ שלא יקשרו בינם לבין תגובה אחרת שהם כתבו???
צריך שיהא מנהל פורום שישגיח וימחק את פרי עטו של מי שעובר על חוקי הפורום.
בעידן הטכנולוגיה ניתן לעשות זאת בכל זמן, ובכל שעה, ומכל מקום. אלא אם כן יש לאותו מנהל פלאפון כשר ואזי יש בעיה קשה!
ניסיתי למצוא כללי כתיבה בפורום לא מצאתי ...

תוקן על ידי - witty - 10/01/2006 2:32:09



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/1/2006 08:59 לינק ישיר 

נראים לי דבריו של plo1016 , להתחיל עם כל הכותבים הקיימים ולהשמיך לראות את העניינים מתגלגלים.

לגבי כותבים חדשים הם יצטרכו להגיש בקשה לאישור כתיבה ויסומנו למעקב.

- אני מתנדב ..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/1/2006 12:31 לינק ישיר 

אהלן חברים!!!
אפשר לסגור את הפורום רק לחברים כמו בזק"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/1/2006 17:55 לינק ישיר 

ליפא העגלון ברוך שובך - מתגעגעים.

הייתי זקוק נואשות להסעה לכפר - ראיתי את הסוס בחניה אבל לא מצאתי את העגלה . ..




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/1/2006 22:04 לינק ישיר 

העגלה אצל הנפח בשביל לשמן את הגלגלים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2006 01:03 לינק ישיר 

לדעתי הרעיון בגדול צודק.

אבל אי אפשר כמו שויטי הציע להעמיד אדם שיהיה אחראי לזה 24 שעות (יש כסף???)

נראה לי שהרעיון לתת לכותבים הישנים אפשרות כתיבה ולכותבים החדשים לשים עליהם מעקב נשמע לא רע.

בעד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/1/2006 10:11 לינק ישיר 

צריך לעשות הצבעה, השאלה הגדולה, מי יחליט למי יש זכות הצבעה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2006 11:47 לינק ישיר 

אם כולכם בניקים חסויים איך אתם רוצים שנקשיב לכם אולי אתם כלל לא קשורים ל"הצלה" ...

בקיצור לא נראה לי שתיהיה הצבעה ההחלטה ממש מקובלת מצד הרבה גורמים ולכן אנו עומדים בפני ביצוע החסימה, כאמור בשלב הראשון תנתן אפשרות כתיבה לכל מי שכותב בפורום כיום ולא עשה פרובקציות, ומי שישכח או שירצה אישור כתיבה יצטרך לשלוח בקשה לאחראי ובקשתו טטופל בהתאם להחלטות,

כולנו תקווה שתמשיכו כרגיל לכתוב ולשמור על כבוד הפורום.

חורף נעים ובריא לכולם.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2006 18:33 לינק ישיר 

אפשר להחליט כמו שעשו בזק"א, בלי ניקים חסוים, אבל כל הענין פוגע בדיונים השוטפים, ומאבד את כל הטעם הטוב שבגלישה בפורום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2006 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אותי כולכם מכירים אני לא בניק חסום ....אמנם אין אני נמנע בין חברי הצלה משום מה !!! ....

לדעתי שווה לעשות את הקבוצה חסומה רק לקבלת אישור לאלו שיודעים בוודאות מי עומד מאחורי הניק כמו בחדרי חדרים ובזק"א דבר שבהמשך תבינו ותראו פחות עגמת נפש אח"כ בלי לפרט כרגע על דברים קודמים שהיו כאן בפורום ונמחקו טרם קריאתו על ידכם ..

בתקוה להבנה

יהושע

ואם כבר תמונה של יריות אז קבלו את.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/1/2006 11:16 לינק ישיר 

שוקי, אם אתה נמצא בצוות המאשרים אני רגוע לחלוטין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/1/2006 14:15 לינק ישיר 

חבל לכם לחסום הכל
הרי לא כותבים כאן סודות
ולכן תחסמו רק את הכתיבה בפורום [חדרי חרדים]

אגוט שבת

מוטי


@ לבד אנחנו אור קטן - ביחד אנחנו אור איתן @



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-14/1/2006 20:52 לינק ישיר 

מוסקאט רק אל תשלח לנו סקאד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצעה והצבעה לכותבים בפורום זה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext