בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עכשיו: נפילה מגובה 4 קומות בסוקולוב ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/1/2006 15:42 לינק ישיר 
עכשיו: נפילה מגובה 4 קומות בסוקולוב ב"ב


לפני מס' דקות התקבל דיווח על אדם שנפל מגובה של כ-4 קומות ברח' סוקולוב בב"ב.

מתנדב "הצלה גוש-דן" שלמה אילוז שהגיע ראשון למקום מדווח על אדם עם פגיעת ראש מחוסר הכרה, ויחד עם כוננים נוספים החל מגיש עזרה רפואית ראשונה.

אט"ן ב"ב בראשותו של הפאראמדיק גיא ארזי חובר ברגעים אלו לכונני "הצלה גוש-דן" שבמקום ומתחיל בטיפול המתקדם.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 16:52 לינק ישיר 


עדכון:
מדובר בפועל ב. מ. שנפל מפיגום בקומה ה-3 על רצפה מרוצפת.

טופל במקום ע"י כונני מד"א "הצלה גוש-דן": שלמה אילוז, אשר שלומוביץ, יהודה היילברון, שלמה וייספיש וישראל לייכטר, וצוות אט"ן ב"ב הפאראמדיק גיא ארזי, הנהג החובש הבכיר יואב רינקביץ והמתנדב מאיר מוהדב.

פונה עם פגיעת ראש ושברים בגפיים, מורדם ומונשם, לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 17:00 לינק ישיר 


הנ"ל, בן 55 תושב שכם, נפטר מפצעיו בביה"ח תה"ש.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 17/01/2006 17:07:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עכשיו: נפילה מגובה 4 קומות בסוקולוב ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext