בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/1/2006 21:14 לינק ישיר 

כמביט מן הצד מה לי להגיד.....

העיקר שיש אקשן.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 00:22 לינק ישיר 

מה יהיה ? האשכול המטופש הזה לא יסגר ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 03:46 לינק ישיר 

ויטי. לא! האשכול הזה ימשיך עוד קצת. בתקוה.

זה קצת ארוך אבל די מעניין.

חברים, די! אל תציפו לי את התיבה האישית בעוד תגובות.  אני אביא כאן את מכלול התגובות בפעם אחת עשיתי מכולם מכתב אחד יצא מעניין). ובבקשה, לכו לרעות אצל חושב בכיר (הוא נהנה מהעסק, לא ???) או אצל חברים אחרים. אבל אין לי סבלנות לערוך שוב את התגובות.

מנהלים, תנו לנו עוד קצת לחגוג.  אל תמחקו את הדברים במיוחד שאני מוצף בהודעות וחייב לערוך לסגנן ולתת לכולם לקרוא.

אני כשלעצמי לא חשבתי לרגע להגיב על דבריו הנכזבים של מנהל הפורום הירושלמי. אולם לאחר שמיודעינו האלעדי פרס גם הוא את הגיגיו, החלטתי להגיב בקצרה (אגב, למיטב ידיעתי הוא אמור 'לחטוף על הראש' על-כך שכינה עצמו "מנהל באחד הסניפים" ולא "אחראי" כפי שמכתיב המצע שלהם).

גם אני סובר שאל לנו להגיב להתלהמות של כל בר-עט. ובפרט שעד כה מנעו ומחקו כאן אשכולות של פגיעה בחברים הירושלמים, למרות דרכם הדורסנית. אולם כעת משום מה ככה"נ הגדישו הם את הסאה, ונכון לרגע כתיבת הדברים המנהלים לא מחקו עדיין את האשכול הזה, על-כן החלטתי להביע את דברי.

למרות שבכך מסייע אני למנהל הפורום הירושלמי להפוך את הפורום מענייני-מקצועי לבמת התנגחות זמנית, אולם כבר אמרו חז"ל וכפי שכבר הובא כאן: "ענה כסיל כאיולתו".

התנצלותי מראש על אורך הדברים, מכיון שייתכן ויוזכרו כאן מקרים רבים שעד כה לא באו כאן לידי ביטוי מהסיבה שפורטה לעיל.

* * *

למען החיים!

כתבת: כאן בפורום מושמץ לעיתים קרובות ארגון "הצלה ישראל"...
מה לעשות?! כשכואב – צועקים. כשהעוול והרדיפה ממשיכים כל העת, אל תצפה מהחברים שלא יביעו מעט אשר על ליבם. אולם כפי שכתבתי וזה מוכח, רוב האשכולות הללו נמחקים / נבלמים כאן ע"י המנהלים, למרות הצדק שבדברים.
אולם דבר אחד ברור, בפורום שלכם ארגון "הצלה גוש-דן" מושמד לגמרי ולא רק מושמץ...

לגבי ה'פגישות לאיחוד' ו'חיזוק הסניפים', כבר ניתנה התגובה הנכונה עם האמת המרה.

אני מאמין ובטוח כי אם יראת אלוקים עדיין נוגעת בליבך הרי שידיך רטטו בעת שכתבת את דברי השקר ורעות הרוח: ארגון "הצלה ישראל" מעולם לא חתר תחת ארגון אחר ולא הקים סניפים חדשים באזורים שבהם היה קיים גוף הצלה אחר (למרות שהתבקש לכך ואף יכל לעשות זאת בהצלחה) – ובהקשר לכך כבר הובאה דוגמת ה"אופנוע עם יותר סמ"קים". הדברים מפורסמים וכדברי הגמ' "אטו כרוכלא לילך ולייזיל" [= לא אלך ואמנה אותם כרוכל]...

בינינו, חיזוק / איחוד / פועלים למען הכלל / קוראים לכולם להתאחד – כל זאת לדבר אחד כפי שכתבת: לחיזוק מעמדו של ארגון הצלה בארץ ובחו"ל – יוקרה אישית, כבוד והרבה כסף...

מה לא טוב במה שקיים בארגוננו: מערך רחב של פאראמדיקים / חובשים בכירים / חובשים ונהגי אמבולנס – כולם אנשי מקצוע, יראי אלוקים, המתמידים כל העת בהשתלמויות והעשרה מקצועית; ציוד יקר ערך כולל לייף-פאקים הנמצאים ברשותם של נתח נכבד מהחברים; יחי' אופנועים מובחרת המרשתת היטב את אזור גוש-דן, וכן הלאה על-זה הדרך כפי שידוע לכולם.
"תחבושות הברנשילד" עמם כיכבתם בעיתונות לפני זמן לא רב, נמצאים בשימוש של כל אחד ממתנדבי "הצלה גוש-דן" זה שנים מספר בלי כזה קול רעש גדול... (שנתן כיסוי יפה למקרי הכוויות הרבים באלעד, עד לקבלת תוספת הכח עם הערכות הנוספות).
האם אחד הפאראמדיקים בארגון "הצלה גוש-דן" היה מקבל ממכם דפיברילטור בשווי 30.000$ (שהדהים את הפאראמדיקים בתחנת מד"א), כפי שאצלינו כבר נכנס אחד שכזה לשימוש בידי אחד הפאראמדיקים לפני זמן לא רב. אגב, יחד עם ציודו הכולל הרי שכיום בעצם פועלת אצלינו ניידת קטנה של טיפול נמרץ!!!

איני מכיר אותך בפן האישי, אך דבר אחד כתבת ואולי הוא הדבר האמיתי היחיד – אני מצטט: דברים אלו אני כותב על סמך דעתי האישית בלבד.
עתה, מקווה אני קצת העשרתי את ידיעותיך...

* * *

הצלה אלעד!

מעניין הדבר, אולם מדוע תמיד 'אתה מחליט לכתוב' דווקא כאן, כשכותבים את כל האמת על דרך התנהלותם.

לא ראיתיך מוחה בפורום שלהם בעת שמזכירים הם את עצמם כמטפלים באירוע בו הם כלל לא היו.

לא ראיתיך מעיר להם, לדוגמא, על כתיבתם אודות "אבטחת אירוע המרכזי של סיום הש"ס בתל אביב", בו לא דרכה פרסה אחת מרגליהם. כן, מתנדבי "הצלה גוש-דן" הם אלה שהיו שם וטיפלו במס' אירועים קלים. למחרת בכל ערוצי העיתונות היה כתוב שהם טיפלו ב-5 אירועים שלא היו ולא נבראו, כפי שהם עצמם לא היו באירוע הזה.

לא ראיתיך תמה כשלמרות שהם כותבים שהם טיפלו על 'עשרות מתנדביהם' באר"נים שונים, אין ולו תמונה אחת ממתנדביהם (עיין ערך הפיגוע האחרון בת"א), דבר שכאשר הוא נכון הם מביאים עשרות תמונות.

לא ראיתיך מוחה על אותו מתנדב בודד מטעמם שהגיע – עם אופנוע ללא חמצן (!) - לאירוע של עשרות ילדים שנפגעו מהרעלת כלור בבריכת עמידר בר"ג. אולם בלי להתבלבל הוא מיהר לכתוב בפורום שלהם על "טיפול שהעניקו – כביכול - מתנדבי "הצלה ישראל" לנפגעים" (נשמע מוכר?....)

לא ראיתיך אף פעם כותב כאן, לדוגמא, תודה על ערכת ה'ברנשילד' הבודדה שהיתה בעיר אלעד ברשותו של מתנדב "הצלה גוש-דן" בה נעשו שימושים רבים וחוזרים, עד שהתבשרנו על "מהפיכת הברנשילד"...

נכון. הניזוקים הם כלל ארגוני ההצלה בארץ אולם מה לעשות שמחרחרי הריב הירושלמים דואגים לעשות זאת כי אולי יעלה בידם למוטט את הארגונים המקומיים – היל"ת!

בנוגע להיסטוריה וכו' – להזכירך כי בפורום הסגור של זק"א כבר היה דיון דומה, בו נאלמו דום הירושלמים ומשת"פיהם לנוכח האמת הניצחת.

תועלת?! – בשיחות שנערכו עימם הובן והובהר על-ידם כי מערך החירום יצטמצם כאן באזור במקרה של איחוד וכבר הובאו הדברים לעיל ובפורום זק"א.

נכון. אנו משתדלים מאד לכבד אנשי מקצוע המטפלים באירוע יחד עמנו, כי טובת החולה/נפגע לנגד עינינו.

אולם כשערוצי העיתונות נחסמים על-ידם - פעמים אף תמורת שלמונים - למעבר של ידיעות מארגון "הצלה גוש-דן" כדי שהציבור לא יבחין ח"ו שיש עוד ארגון מקומי אך חזק, קשה להאמין כי פני הארגון הירושלמי לשלום אמיתי וכנה...

אגב, מי הקים את 'הצלה אלעד',  לפי ההסטוריה הקצרה המוכרת עדיין לכולם ולא ניתנת עדיין לפרשנויות כאלו ואחרות, חיים אוטמזגין! עזר לו, אושי שלומוביץ!!! מכיר את השם אושי שלומוביץ??? מנכ"ל "הצלה גוש דן"!!! ואיפה כיום חיים אומזגין?  בעטתם לו באחוריים ושלחתם אותו לעזאזל.   אה, שלום, אחדות, שיתוף פעולה...

דבר נוסף, כיצד הגיע לאלעד האמבולנס הראשון של "הצלה"? אושי שלומוביץ פנה לתורמים שתרמו אמבולנס וביקש להעבירו לאלעד!!!   והיכן האמבולנס כיום ? "הצלה ישראל" (אלו שדואגים רק לחיי אדם...) מכרו אותו כרכב הסעות!!!  [ולמי שלא מאמין, אשתדל לסרוק את המכתב הנזעם שכתב התורם ועורך דינו!].

* * *

אני תקוה, כי פרנסי ארגוננו ישכילו בעזרת בורא הרפואות להמשיך לנווט אותנו בדרך הנכונה והראויה, בכדי שנוכל להמשיך להציל חיים ולקדש שם שמים ברבים!

* * *

בסיום כתיבתי, קולט אני לפתע, כי חבל שבזבזתי כ"כ הרבה זמן לכתיבת הדברים, כשאנו יכולים להיוודע מפיהם ומפי כ(ו)תבם, על כנות וטוהר המעשים והפעולות.

דבר זה בעצם פתח את האשכול הזה, ואביא זאת שוב לעיונכם – הנה הוא כלשונו:

פירסמתי גם בפורום שלהם את אותה הודעה בדיוק.
רק מכיוון שהאמת כואבת להם האשכול נמחק שם. וקיבלתי הודעה מ"הדובר" ירח. והנה היא לפניכם.
_____________________________________________לא נגעתי

כותרת: מכתב
מאת: הצלה ישראל
נשלח ביום: 20.1.2006 שעה: 13:34:20
מחקתי את האשכול על הצלה גוש דן, למרות שאתה צודק במליון אחוזים
ירח
__________________________________________________

נו, מעניין כבר אמרנו, לא?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 04:28 לינק ישיר 

היי חבר'ה.

אני חדש פה וזה נראה מעניין.  תמשיכו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2006 13:58 לינק ישיר 

טוב ....
אז תמשיכו להתנגח אבל יותר חזק
זה לא מספיק



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 15:22 לינק ישיר 

אה, ויטי. אתה מתחיל ליהנות. נחמד, מה?

לאט לאט. נעשה את זה יותר מעניין.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 16:07 לינק ישיר 

חולה_מד"א

כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי [למרות האותיות המודגשות..] ובחרת להתנצח ולהתנגח בדמגוגיה זולה וכביכול צודקת.

אני לא רוצה להיגרר אחריך אולם אשיב לטענות שלך אותם ציינת, בכדי שלא לבלבל את הגולשים...

כתבת על כך שאיני מעיר על השתמשות ולקיחת קרדיט כשלא מגיע. מניין לך מה אני עושה ? וכי כל דבר/הערה/ביקורת אמור להופיע מעל גבי אתר זה או אחר? אתה חושב שיש תועלת בהשמצה בפורום? ואולי כשאתה יושב עם מי שצריך ומבהיר את הדברים בצורה נחרצת הם מתקבלים ונשמעים יותר ?? בעבר עוד הייתי מדבר עם אושי על ההודעות של מתחזה מאלעד שלקח את כל הפרסומים על המקרים שהיו שם, שינה אותם כרצונו ופרסם אותם, ולאחר שהוברר בינינו העניין בצורה טובה, הנושא הוסדר !! אלא מאי ? אין לך את האומץ לפנות בשמך האמיתי ולומר את שצריך כמו אדם מהיישוב? זוהי בעייתך...

כתבת על אבטוח סיום הש"ס ביד אליהו ? אנוכי הקטן ועוד אחד עשרה מחברי היינו באירוע, אבטחנו, טיפלנו, וכן גם אתם הייתם שם על האמבולנסים של מד"א, ובאולם ומחוצה לו וגם טיפלתם מן הסתם בקריאות שארעו שם.
[ נכחו במקום 3 מאלעד,2 מפתח תקווה,4 מרחובות, 3 מהשרון ]
אם תתעקש גם תקבל תמונות באישי.

כתבת על הבנשילד באלעד ? נכון הייתה ערכה אחת אצל מתנדב מסויים שכבר פרש מהצלה בעקבות כך שהשתמשו בו לפרסום בכל העיתונים על 'ערכת ברנשילד של הצלה גוש דן באלעד הצילה חיים ' !!
הנ"ל לא יצא לאירועים בגלל עבודתו וגם בגלל שמכר את רכבו, ולאחר המקרה בו השתמש בברנשילד ופורסם בהרחבה בכל העיתונים, החליט גם לפרוש כליל מהארגון.

כתבת על תודה? אם תדפדף בהיסטורית ההודעות של פורום זה תגלה שאני הייתי מבין הכותבים הראשונים ושפתחתי אשכול תודה מיוחד לחברים מב"ב שטיפלו בקרוב משפחתי בצורה מקצועית ויעילה !!

כתבת על הארוע בבריכת עמידר? למיטב ידיעתי במקום היו 2 כונני 'הצלה ישראל' שטיפלו, חימצנו, ואף התלוו לפינוי לבית חולים, סייעו בחדר המיון, המשיכו עם חברי הצלה גוש דן לטיפול בקריאת שגרה, ונמחקו מכל אזכור בידיעות פרסומיות על כך !!

כתבת על הצלה אלעד ? ראשית את הסניף שם הקים הרב מרדכי ברזילי שמשום מה לא מוזכר על ידך, ואושי שלומוביץ כמו חברי הצלה נוספים עזרו וסייעו רבות לארגון, ואף אחד לא שכח להם זאת !! גם חיים אוטמזגין פעל רבות להצלחת הארגון באלעד, הדריך וחנך חובשים ונהגים, וסייע ישירות ובעקיפין, וכולם זוכרים מפרגנים ומעריכים אותו על התקופה הזאת !!  
 אני לא מחפש קרדיט לעצמי או לחבריי אבל בשנתיים האחרונות הארגון הכפיל את עצמו בכמות החברים,הציודים,נכנסו 3 אופנועים, השגנו מירסים בעזרת המועצה, דאגנו למבנה ונקודת הזנקה עם תקן לאמבולנס בשכר, לפעילויות חברתיות, התרמות דם, הרצאות, העשרות רפואיות, ומבצעים שונים, דברים שלא היו כלל בעבר !!

כתבת על האמבולנס ? כן האמבולנס נמכר ע"פ הוראת הנהלת הארגון כאשר הוא עמד מושבת חודשים ארוכים ללא יכולת לשלם על הביטוח והטיפולים, ורק להזכירך הוא הגיע אלינו במצב גרוע לאחר שימוש מרובה והשווי הכספי שלו הוא פחות מאופנוע...

מכל האמור לעיל אתה רואה וכמוך רבים אחרים שיש שני צדדים למטבע גם אם הם לא מוצאים חן בעיניך וכל ההשמצות מיותרות לחלוטין !!

אני חוזר ואומר לסיום כי ניסיתי בדרכים רבות ושונות לפעול לאיחוד לטובת שני הארגונים, ובעיקר לטובת המתנדבים שבשטח שחפצים בכך מאד למרות התנגדותם של בודדים מטעמים אישיים וד"ל.

תוקן עקב שגיאת כתיב
תוקן על ידי - הצלה_אלעד - 26/01/2006 16:06:12



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/1/2006 16:29 לינק ישיר 

בעזה"י אקווה לענות לך עוד לפני שחולה מדא יענה.

אבל כרגע אני רוצה להתייחס לדבר אחד מכל דבריך, ובהמשך אתייחס לשאר הדברים.

כתבת על האירוע בבריכת השחיה.   אינני זוכר מי השני שהיה. אני זוכר שהיה במקום בני מיצמכר מאלעד (מכיר אותו ?) שהתלווה יחד עם משה רוזנפלד לפינוי נפגעים.     אם אתה אמיץ להתמודד עם טיוחים ושקרים תעלה בבקשה את הדברים שאתה כתבת על האירוע.  למיטב זכרוני ההודעה היתה פחות או יותר "הייתי באירוע, פיניתי נפגעים בליווי של משה רוזנפלד".   אח, איזה יופי. משה רוזנפלד עזר לך לפנות נפגעים ???  אתה פינית נפגעים? אולי המציאות היתה שונה ובתוספת שמשה רוזנפלד שאל אותך האם אתה מעוניין להצטרף אליו (כיבד אותך. וגמלת לו...)  לא מדובר כאן על משחקי כבוד ומשחקי מילים. אלא כיצד אתה/אתם מדווחים על אירועים.  ואין צורך שאעלה כאן אשכולות על חברים מארגוני הצלה לא "גוש דן" שמקבלים פה התייחסות/שבחים/איזכורים

אני עסוק כעת, אך אמשיך מאוחר יותר. (אם חולה מדא לא יתפוס לי) תוקן על ידי - חושב_בכיר - 26/01/2006 16:31:54



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 19:32 לינק ישיר 

האמת, חשבתי זהוזה יאללה ודי. שימשיך "הצלה_אלעד" את בירבורו (- שירת הברבור) אין לי כח לסנן את מה ששלחו לי לאישי. אבל נעניתי לאתגר של "חושב_בכיר" ורק בשביל להשאיר אותו מגיר ריר כשהוא מגלה שתאוותו לענות נלקחה ממנו הבאתי הודעה אחת שקיבלתי... (סתאאאם...) ------------------------------------------------ טוב מאד שאינך רוצה להיגרר בכדי לא לבלבל את הגולשים – זה גם מה שעשיתם בפורום הסגור של זק"א כשלא היה מה לענות... אתה יושב ומדבר ומנסה לפתור באופן אישי - תגיד לי אתה מדבר גם עם גיסך אלי פולק לפעמים?! לא בכוונה, אלא סתם כך, "למען החיים"... אולי תדבר איתו שיפסיק למחוק אשכולות ותמונות של "הצלה גוש-דן" אם הוא כ"כ צודק ? תסביר לו שיש – בין היתר - עוד ארגון מחוזי וחזק! להזכירך, נזעקתם כולכם לכאן, אחרי שהאמת הטהורה שצוטטה מפי / מעטו של דוברכם הנאמן הובאה כאן לידיעת הציבור, ולמען החיים הרגיש צורך לטשטש את העובדות כאן בפורום. ומכיון שהוא לא מעיז לכתוב, ע"כ בחר באפשרות של המשלוח לתיבה האישית לכ"א מאתנו (ואני מעריך אותו בעובדה שהוא מאמין במה שהוא עושה, כי הוא הקדיש לזה הרבה מאד זמן...). לגבי אבטוח סיום הש"ס – שים לב לדברים שאתה כותב ואח"כ תגיד שאינך חד-צדדי אלא שוחר שלום כגיסך – אני מצטט: אנחנו (10 מתנדבים) אבטחנו, טיפלנו... ואתם 'גם' הייתם שם וגם טיפלתם 'מן הסתם'... ממש יפה מצידך. השיטות הירושלמיות מוכרות לכולנו. אם למרות הבלגן שעשו לא הצליח הארגון הירושלמי לקבל אישור רשמי להגיע ולהיכנס לאולם – יש גם לזה פתרון. פשוט מאד מגיעים כמה חברים, מתארגנים בהתאם, עושים מס' תמונות והדרך לפרסום האירוע כמאובטח / מטופל ע"י הצלה ישראל קצרה... (כפי שהם כביכול 'איבטחו' את הנסיעה לפולין בשנה שעברה...). לידיעתך! המתנדב האלעדי הוא חבר קרוב ביותר שלי ונא לא לשים בפיו מילים. הוא אכן היה היחיד באלעד עם ברנשילד (יפה שהודית בכך...) ופרש בגלל מכירת רכבו (ודבר נוסף שלטובתך לא אפרט)... פרסום בעיתונים הוא אינו דבר שמטריד את מנוחתו, בפרט שלאחר חסימות התקשורת של "הצלה ישראל" (אולי תשב עמם ליד השולחן בנושא...), הדבר ככה"נ פורסם רק ב"קול העיר". יפה מצידך שכתבת תודה על טיפול נאות, אולם בדרך כלל אינך נוקט בדרך הנכונה הזו, וכאן אני ממשיך לקטע הבא שלך אודות האירוע בבריכת עמידר. נכון, מיצמכר (מכיר? הוא מאלעד...) הגיע לשם עם אופנוע בלי חמצן והצטרף לרוזנפלד בפינוי לביה"ח. והיכן הבחור הנחמד הזה מיהר לכתוב? - בפורום הירושלמי כמובן. ומה הוא כתב? - שמתנדבי הצלה ישראל טיפלו, חימצנו (עם מה?) ופינו ורוזנפלד 'הצטרף לפינוי'. ממש יפה מצידך. לא נתת איזכור אחד לארגון "הצלה גוש-דן". ואתה בא ללמד אותנו האיך לכתוב?! אח"כ אתה מתפלא מדוע כאן בפורום לא הוזכר שמך (אגב, את שמו של מי הזכירו? כתבו באופן כללי: מתנדבי "הצלה גוש-דן"... אולי היה צריך להוסיף: + מתנדב מאלעד...). יפה מאד שדאגתם לעיבוי ארגון הצלה באלעד. ב"ה איכלוס העיר הולך ומתמשך ומן הראוי לתת מענה לכל קריאה. ממש כל הכבוד. המשיכו כך, חיזקו ואמצו! (אגב שכחת לכלול בין הפעולות את קריעת המודעות [למה? הרי רבים מתושבים נעזרו בארגון "הצלה גוש-דן" בעבר] של המכירה הסינית של ארגון "הצלה גוש-דן"). נכון. איחוד, יועיל מאד - לארגון הירושלמי ולא לאף אחד אחר, גם אם תכתוב זאת עוד עשרות פעמים. אין לי אלא לסיים במשפט הנכון (היחיד!) שכתבת: מכל האמור לעיל אתה רואה וכמוך רבים אחרים שיש שני צדדים למטבע גם אם הם לא מוצאים חן בעיניך וכל ההשמצות מיותרות לחלוטין !! -------------------------------------------------- כן, שמתי לב שלגבי האירוע בבריכה זה קצת ממוחזר אחרי "חושב_בכיר" אבל השארתי את המכתב כפי שהוא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 21:17 לינק ישיר 

חבר'ה נדמה לי שפיספסתם משהו. אם הכל כל כך טוב בהצלה ישראל, אז מה כל כך רע? למה הצלה לכיש מצהירים שאין להם קשר להצלה ישראל? למה הצלה ראש העין ניסו לחבור להצלה גוש דן? למה יש חברים מהצלה אלעד שרצו לחבור להצלה גוש דן? למה ישנם חברים בהצלה שרון שטוענים שהקשר להצלה ישראל - פיקטיוי? למה למה מה. ע"ש המור הטוב. תמשיכו! איזה יופי. אנחנו נהנים. אופס, כמעט שכחתי. שמתם לב שהצלה אלעד לא ענה על המריבות בתוך אלעד? שמתם לב שהוא לא ענה לכמה טענות קשות שם? אתם יודעים כמה מריבות יש בתוך ירושלים? אבל דוקי 'לא סופר' את מי שלא חושב כמוהו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2006 21:54 לינק ישיר 

חולה. הרסת אותי. אני צריך להתאושש מהמכה שהנחתת עלי באופן לא צפוי כ"כ... תן לי צ'אנס, אולי יהיה לי עוד כמה דברים לכתוב. מתקיף. ברוך בואך למועדון. התחלת ברגל ימין. עלה והצלח. יש לך סיכוי אצלינו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 22:22 לינק ישיר 

חברים יקרים. עד עתה התנהל פה דיון כואב אמנם, אך (פחות או יותר)עניני. וע"כ אנו, הנהלת הפורום לא התערבנו. אמנם נאמרו פה ושם מילים שאין מקומם בדיון בעל רמה, אך כיון שהדברים נכתבו עם כאב וכנראה לא למטרת ניגוח ברמה אישית, לא התערבנו. אין אנו רואים בארגון "הצלה ישראל" אויב. אין אנו רואים ב"הצלה אלעד" משת"פ או גיס חמישי. שיתוף הפעולה ברמת הטיפול בשטח, הינו נפלא. וברמה ה'בין-אישית' הינו פורה ונהדר. שיתוף הפעולה ברמה האירגונית, בניתוק. ואין הפורום במה להעלות את הדברים. למרות ועל אף מכובדותו של הפורום, לא זוהי הדרך בה מנהלים דו שיח ארגוני. הדברים שנאמרו משני הצדדים, כיון שהם נכתבו, כאמור, בתיסכול ובכאב, נשארו ולא נמחקו. אך בשום אופן לא נוכל לרדת לרמת ניגוח אישית לשם הניגוח. לכן, מעתה, תגובה תתקבל ותישאר רק במידה והיא תהיה בעלת אופי מכובד ללא כל נסיון הלבנת פנים של אדם זה או אחר. כל הודעה שלא תענה על הדרישות הללו, למרות שאנו נמנעים מכך בד"כ, תימחק! הערכתינו לכל מתנדב באשר הוא, על פועלו למען הצלת חיים ("למען_החיים") ואין זה מענינינו תחת איזה כותרת הוא מתנדב. הצלחה וברכה לכולנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 21:23 לינק ישיר 

הצלה_אלעד!!!
"אנחנו חיזקנו את הצלת החיים באלעד" - - - "אמבולנס" - - - "התרמות דם" - - - וכו' וכו'

אני בהלם מזה שאתם לא מכירים את האדם וגיסו.

הוא לא דאג לכלום באלעד, להכל דאגו מתנדבי מד"א באלעד ויו"ר מד"א והוא כמו גיסו וכמו דוברו

"אנחנו העלנו את רמת הצלת החיים באלעד"

תבינו טוב טוב שאתם מתעסקים עם פרסומאים מלידה - תשאירו להם את העיתון 

ולנו את הצלת החיים באמת (וכן אף מתנדב באלעד לא היה מצטער להצטרף לארגון אמיתי עם יו"ר כמוכם)

... ולרוצים להחכים ולהבין למי אתם מתייחסים ועונים כנסו לפורום הצלה ישראל

ולפורום חרדים אלעד ואם תצליחו לראות את ההודעות שהוא מוחק לכל המתלוננים עליו תהנו. 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 21:30 לינק ישיר 

נ.ב. כואב לי שכך נפתחת תגובתי הראשונה בפורום שלכם אבל המילים של הכתבה של הצלה_אלעד קצת מפוצצות (אותי).

אמינות, יושר, אנחנו, העלנו, דאגנו, הצלנו, תשאלו כל מתנדב באלעד מתי מר מיצמכר עשה משהו באלעד

ותבינו שהוא וגיסו ודובר ארגונו עשויים וקרוצים מאותו חומר - פרסומת פרסומת פרסומת ושאחרים יעבדו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 21:50 לינק ישיר 

נו.. הנה אתה מביא חיים לאשכול שכמעט דעך
מי עכשיו בתור לנגח?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.