ערב טוב לכולם!!!
לא לזה התכוונתי. כשפתחתי את האשכול הזה, לא חשבתי שזה יגיע עד לרמות כאלה, להנגחויות אישיות, או השמצות כאלה, סה"כ הרגשתי צורך להביא את הדברים כפי שנכתבו בשני הפורומים, ולקוות שלהבא כל אחד ישתדל לפרגן קצת יותר לשני. אני מעריך ומוקיר את שני הארגונים (על אף שאני לא נמנה עם שתיהם). לכן הייתי רוצה אם יוכלו להפסיק בזה את האשכול .
המשך עשייה פורה , שבוע טוב , וחודש טוב. EMTyarkon
|
|