בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תגובתי להודעה שנשלחה בתיבה האישית לכולם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/1/2006 21:24 לינק ישיר 
תגובתי להודעה שנשלחה בתיבה האישית לכולם

היי, מה עיניינים???

האמת.. שאותי זה לא מעניין הרבה המחלוקת הזו, כידוע בציבור החרדי אם מישהו יקים ארגון מסויים תמיד מישהו נוסף יקים עוד ארגון דומה ושניהם יהיו מכוסחים.

אותי מעניין דבר אחד שאני מגיע למקרה עם הנט"ן/אט"ן/אמבולנס ואני רואה שם במקום כוננים שעוזרים, ומעבירים לי אנמנזה בצורה סבירה, ואם מדובר בהחייאה אז עושים מה שאני מבקש, זה מספיק לי ולא משנה לי מאיזה אירגון הם. ארצי, גוש דן, דתי או חילוני או לא יודע מה...
כל אחד מהם יקבל ממני את היחס והכבוד הראוי לו ואני מעריך, מכבד ומוקיר את המתנדבים.
גם אני הייתי בעבר מתנדב.ואני מצטער לשמוע סיפורי כוננים על יחס לא נאות שהם קיבלו מאנשים מסויימים אצל חולים.

מה שאהבתי זה ההתנצלות שלך על הניקים הכפולים חחח
כמה שזה נכון !

לילה טוב


תוקן על ידי - witty - 23/01/2006 21:25:45



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2006 15:27 לינק ישיר 

ויטי, התגעגעתי אליך.  הייתי בטוח שהיום נראה אותך משוטט כאן אחרי "למען_החיים".

אמנם 'אולי' אותך זה לא מעניין אבל יש תגובה ארוכה למתענינים האחרים על מכתבו של הנ"ל לתיבה האישית באשכול "מי מהכוננים וכו'"

אגב, לשקרים בכלל לא התייחסתי כך שאפשר לדעת מה אמת ומה שקר בדבריו לפי התשובה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תגובתי להודעה שנשלחה בתיבה האישית לכולם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext