בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ושוב: חוסר זהירות במיחם המים השבתי...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/1/2006 15:32 לינק ישיר 
ושוב: חוסר זהירות במיחם המים השבתי...

 


פ"ת: פעוטה נכוותה בפניה ממים רותחים


 


בת שנה וחצי ניגשה למיחם, בו נוהגות משפחות דתיות לשמור מים רותחים במהלך השבת, וניסתה למזוג מים לכוס. המים הרותחים נשפכו עליה והיא סובלת מכוויות מדרגה שנייה בפניה, עינייה, צווארה וידיה. אנשי מד"א: זה אינו ארוע נדיר. הזהרנו לא פעם מהסכנה שבמיחמי השבת.


(רענן בן-צור – ynet)


 


 


פעוטה כבת שנה וחצי נפצעה בינוני אמש (ו') לאחר שמים רותחים נשפכו עליה ממיחם השבת בביתה ברחוב יונה גרין פתח תקווה. 


 


הפעוטה ניגשה במהלך הערב למיחם מים, בו נהוג במשפחות דתיות לשמור מים רותחים למהלך השבת. היא ניגשה למיחם כשבידה כוס וככל הנראה ניסתה למזוג מים לכוס. לא ברור האם היא מזגה מים לכוס ואלו נשפכו על גופה או שהמיחם נפל ומימיו נשפכו עליה. הפעוטה סובלת מכווית בדרגה שנייה. 


 


למקום הוזעק צוות של מגן דוד אדום מאזור ירקון. מועאויה כבהא, פרמדיק של מד"א שהגיע לבית המשפחה, סיפר כי האב המתין לצוות בכניסה לבניין כשהוא נושא את ביתו על ידיו, "היא הייתה רגועה, אך נראה כי היא בכתה לפני כן - ללא ספק היא סבלה מכאבים". 


 


כבהא מספר שהפעוטה סובלת מכווית מדרגה שנייה בפניה, עינייה, צווארה וידיה. "טיפלנו בה במקום ופינינו אותה לבית החולים שניידר לילדים בעיר כשהיא במצב בינוני". בבית החולים אושפזה הפעוטה וטופלה על ידי כירורג ופלסטיקאי. 


 


זו אינה הפעם הראשונה בה נקראים צוותי מד"א, במיוחד בשבת, לטפל בילדים ופעוטות שנכוו ממים רותחים. אנשי מד"א ירקון מספרים כי התריעו לא פעם על הסכנה האורבת לילדים ממיחמי השבת וקראו להרחיק את המיחמים מהישג ידם של ילדים ולהשגיח עליהם כשהם בקרבתם. 


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 22:08 לינק ישיר 

הצלה ירקון/ישראל היו במקום ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ושוב: חוסר זהירות במיחם המים השבתי...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext