בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קורס נהגי אט"ן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2006 13:20 לינק ישיר 
קורס נהגי אט"ן

יש לי 2 שאלות : א.  האם מבחינת ההלכה מותר ללכת לקורס הזה ? על אף שאני יודע שבגללי יורידו עוד משרה לעובד (לא תעמוד על דם רעך , ואהבת לרעך כמוך). ב. האם זה בריא למערכת שעובדים פשוט ישנאו את המתנדבים בגלל זה ? ואני לא שואל סתם , אלא לאחר ששמעתי שיחות בין עובדים  ( הם ידעו שאני מקשיב ) וכן שמעתי שבעבר ניסו לעשות משהו כזה , וכמה אנשים בכירים מהמתנדבים טירפדו את זה . (א.מ. ומ.ד.ר. ) וכולם בירכו אותם על כך (גם עובדים וגם מתנדבים)  וכעת יש כמה נוגעים בדבר שממש מנסים לבצע את הדבר הזה בגלל עניינים אינטרסנטיים .  אשמח לקבל תשובות הלכתיות ועניניות על נושא זה , אני בטוח שעוד רבים חושבים על זה , אבל משום מה אף אחד לא העלה נושא זה בפורום .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 17:44 לינק ישיר 

תבדוק רק שהקורס לא מעורב חלילה שלא תיכשל בהירהורי חטא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/2/2006 00:08 לינק ישיר 

אני לא מבין
למה אותם רוצים לצאת לקרס הזה????
זה פגע בפרנס של עובד
ועם אין עובדים אז שיכניסה אותם יודעים שהדרך הקל ביותר זה לאמר למתנדב בא למשמרות (כמו כל יום)
לסור חור של עובד במקום לתת לעובד שעות נספות
אותם גם יודעים שאין חובש מלווה בבוקר למה????
כי הדרך הקלה זה לאמר למתנדב בא
מד"א חשוב שהמתנדבים זה הדבר הכי כל כי מתנדב רוצה לעזור
אני אישית לא יוצא למז"ח למה?????
כי זה פרנסה של עובד מזמן ביד

מקווה שהקורס הזה לא יוצא לפעל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2006 15:40 לינק ישיר 

אפשר לקבל בבקשה תגובה עניינית וממישהו יותר רציני ???  (ואם אפשר גם בלי טעויות כתיב )



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2006 18:58 לינק ישיר 

אין קורס נהגי אט"ן
יש קורס מסייעי נטן/אטן שמיועד לכל מתנדב שאינו חובש בכיר שרוצה לעלות על הנט"ן
ולא משנה אם הוא נהג או לא, אז תעשה את הקורס, תרחיב את ידיעותיך
לגבי ההחלטה אם מתנדבים ינהגו בנטן / אטן או לא תשאיר את זה לשיקולי ההנהלה ואינך צריך להתערב בכך.
אין כאן שום עניין הילכתי, לדעתי בכל אופן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/2/2006 15:11 לינק ישיר 

אוי ויטי, ויטי, ויטי.  מה יהיה ?

שים לב, אתה כותב שהשיקולים הם של ההנהלה.

ודאי שהשיקולים הם של ההנהלה ולא של העובדים וודאי לא של המתנדבים. אבל אולי תשכנע גם את עצמך ואת חבריך שכאשר ההנהלה תחליט החלטה כלשהי, גם אם היא פוגעת בעובדים, לא לפנות למתנדבים בטענות על "גזילת פרנסה" ועוד ועוד.

אין זה חכמה לומר כעת לכולם "זה בסדר" "יש הנהלה" "לא מתערבים" ואח"כ לבוא בטענות.

אגב, לפני שתאמר/תכתוב האם יש לי או למתנדבים זכות לדבר, אני המתנדב היחידי שהושעתי מהתנדבותי (בכ"א ניסו...) בגלל שלא הסכמתי לפגוע בפרנסה של עובדים. ואתה יכול לבדוק את זה עם העובדים הותיקים כגון: רמי שפירא שהיה אחראי בעת ההיא לסידור משמרות. אדיר נוימן שהיה נהג קבוע בתחנה. ארז מלמד ועוד ידידים טובים. והם גם יספרו לך כיצד העובדים התקיפו את המתנדבים על כך ש"גוזלים להם את הפרנסה".  ואם אלו הן הטענות כלפי המתנדבים, אזי יש להם זכות להביע את דעתם.

דבר נוסף שראוי לבדוק. היתה החלטה בעבר הרחוק של הנהלת המתנדבים שאסור למתנדב להחליף עובד! אפשר לברר אצל אהרן מילנר היו"ר הקודם.

בכל מקרה ההחלטה התמוססה לה בפגעי הזמן למרות שהיא לא שונתה באופן חוקי ע"י ההנהלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/2/2006 22:53 לינק ישיר 

אם ההנהלה רוצה להוריד משרה או להוסיף משרה זה החלטה שלה ואיני מתערב בשיקולי ההנהלה.

לשכנע את עצמי??? איני יודע אם אנו מכירים, אבל בכל אופן לא זכור לי שאי פעם התבטאתי נגד המתנדבים שלוקחים לעובדים פרנסה...

לשכנע את החברים שלי??? אני מביע את דעתי בנדון זו מדינה דמוקרטית וכל אחד רשאי להביע את דעתו.

מד"א הוא גוף וולנטרי מיסודו ובנוי על ערכי ההתנדבות.

אתה מזכיר לי כאן שמות של אנשים שאת חלקם אני מכיר ואת חלקם לא, אין לי צורך לשאול אף אחד מהם אני מביע את דעתי בנדון. 

ושוב! הקורס מיועד למתנדבים נוער ובוגרים אשר רוצים להתנדב על הנט"ן אט"ן (לא דווקא לנהוג) ואין רע בכך שיעשו את הקורס  וירחיבו את ידיעותיהם ויוכלו לסייע לצוותים . לגבי הנהיגה? איש הישר בעיניו יעשה...

כאנשים מאמינים וודאי ידוע לכם שפרנסה בידי שמיים לא בידי העובדים ולא בידי המתנדבים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/2/2006 12:57 לינק ישיר 

ויטי לאט לאט אני מתחזק ממך תודה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/2/2006 15:42 לינק ישיר 

שלום מתנדבים יקרים!
סליחה על ההיתערבות
אני חושבת שהמוטו שלכם צריך להיות הצלת חיים נטו
וכמה שיותר ללא שום סיבה כזאת או אחרת,
ועל כן תלמדו כל קורס שיוכל לעזור להציל חיים
שבת שלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קורס נהגי אט"ן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext