במסגרת סדרת ההשתלמויות למתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן"תתקיים בע"ה ההרצאה השניה של הפאראמדיק תומר גולןביום שני הקרוב, ח' בשבט (6 בפברואר)בתחנת מד"א ברמת גןבשעה 20.00.
כולם מוזמנים!