בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תזכורת: הערב ב-20.00 השתלמות בתחנת ר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/2/2006 17:54 לינק ישיר 
תזכורת: הערב ב-20.00 השתלמות בתחנת ר"ג

 


כוננים יקרים!


 


- - - תזכורת - - -


 


בהמשך לסדרת ההשתלמויות למתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן",
תיערך בע"ה הערב, הרצאה מפיו של הפאראמדיק תומר גולן.


 


ההרצאה תתקיים בע"ה בתחנת מד"א ר"ג


בשעה 20.00 בדיוק.


 


כולם מוזמנים!



חיים אדלהייט
אחראי כוננים 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תזכורת: הערב ב-20.00 השתלמות בתחנת ר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext