בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

טוב חברי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/2/2006 02:55 לינק ישיר 
טוב חברי

נכון להיום (וזה לפני השיחה שלי עם אילן/גיא שקד /ברוך רובין חברי הטוב/שרגא/ ומתנדבי ר'ג)

ב1.3.06 אני עזוב את התחנה שלנו לאזור אחר (ירקון) בלב ברר

בגלל כסח עם אחד הפראמדיקים בתחנה

מקווה שניפגש פה ושם
אני עדיין יעשה משמרות בדן אבל אחד לשנה עם לא פחות



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2006 11:26 לינק ישיר 



 -- חזי תשקול היטב את צעדיך --

אתה מתמודד על המקום הראשון ברשימת החיסול שלי .. .


מה צריך להיות ???????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/2/2006 13:36 לינק ישיר 

אכי מחשובת רבות בנשא עם גיא שקד ועם חברי הטוב אילן

ודיבר עם יואב ואחי הגדול ערן

אני לא עבר לירקון אני נאשר באזור שלי עד מתי שבא לי מה שכן אני יעשה גם משמרות בירקון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2006 17:12 לינק ישיר 

 

חזי!

 

רק זה היה חסר לך ולנו...

 

אנו שמחים שבזכות החברים הטובים שינית את החלטתך הראשונה ואתה נשאר עמנו.

 

עם חיכוכים ואי-הבנות ניתן תמיד להסתדר, בפרט עם שורה כזאת של חברים טובים.

 

אז, להתראות...

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 02:00 לינק ישיר 

ה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > טוב חברי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext