היום בשעות הצהריים, התקבלה קריאה על ילד שנפל בגן משחקים ברח' עזרא 72 בבני-ברק.
החברים מ"צוות דרום" של מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יצאו למקום בהרכב רחב.
איש יחי' האופנועים יהודה לונדנר שהגיע תוך זמן קצר, דיווח:
"מדובר בבן 12 שנפל ממגלשה בגובה של כ-2.5 מטרים, חבלות יבשות, עם סיפור של איבוד הכרה קצר. כרגע, בהכרה".
יחד עם החברים צבי רודיך, אשר שלומוביץ, אשר ברדה וחיים זלצר, שהצטרפו אליו, קיבל הילד את המענה הרפואי הראשוני שכלל קיבועים והעשרה בחמצן.
צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראדמדיק ששי מוהדב (גם "צוות דרום"...), הנהג חיים שטיינברג וד"ר וולרי, שהגיע למקום, העביר אותו למרכז הרפואי "שניידר" לילדים בפתח-תקווה.