לאחר שבועיים שהמחשב שלי לא היה תקין אני חזרתי בכוחות מחודשים
נשלח ב-9/2/2006 16:55
ברוך שובך!
נשלח ב-9/2/2006 17:33
אבנר!
גם למחלץ מקצועי כמוך ארך שבועיים להיחלץ מן הסבך?...
בכל אופן שמחים אנו לשוב ולראותך עמנו!
וכשאתה אומר 'כוחות מחודשים', אנו בהיכון...
נשלח ב-10/2/2006 16:23
אז ככה להצלה דן : למחשב הייתה בעיה רצינית אז זה לקח הרבה זמן ולא רציתי לעשות פורמט.
ובקשר להיכון, רק השבוע היו 3 דירות. אבל כולם חרטה ועוד חרטה בבית חולים תל השומר. היו לנו 48 שעות השבוע של 50 ארועים שזה רק לרמת גן המון ארועים אבל כמובן שהכל חרטות