אז ככה: הכבאות עובדת על פי פק"ל (פקודה קבע לכבאי) ישר שמדווחים על שריפה בדירה בבית חולים בבורסה יוצאים אוט' 2 כבאיות רגילות וסולם אם הם היו מטלפנים ומבטלים והיו אומרים שבס"כ מדובר בפח אז כבאית 1 היית מגיע לבדיקה אבל עד שהגענו הבית חולים לא הודיעו במה מדובר (מה בוער) אז לא בטלנו כלום . אם יש שאלות אני אשמח לענות
|