בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/2/2006 10:29 לינק ישיר 
..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי"...

 


 


..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי עם השמיכה"...


 


את השאלה התמימה הזו, שאלה ילדה קטנה את אמה בבוקרו של יום השבת.


 


"אני כיסיתי אותו שלא יהיה לו קר" – ענה אחיה הצעיר...


 


אולם 'דאגתו' של הילד הקטן ומעשהו, הציתו דאגה רבה בלב האמא שמיהרה לחדר - - -


 


מראהו ומצבו של הילד בן ה-3 חודשים, לא בישר לה טובות והיא מיהרה להתקשר למוקד מד"א דן.


 


פחות מדקה לאחר מכן, כבר נשמעו דפיקות נמרצות על דלת הבית שברח' צירלסון בב"ב. היה זה כונן מד"א "הצלה גוש-דן" ליאור קורח ששהה בבית כנסת סמוך.


 


בעוד הוא מקבל את הילד לזרועותיו הצטרף אליו גם המתנדב אליסף שגיב המתגורר בסמוך, ושניהם התחילו בפעולות החייאה ראשוניות.


 


יהודה לונדנר ויהושע בריף, כונני השבת של מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן", הצטרפו אליהם במאמצי ההחייאה.


 


צוות נט"ן מד"א ר"ג עם הפאראמדיק יעקב צורף (אחראי נט"ן) וד"ר סמיון לוין שקיבלו לידיהם את התינוק לא איבדו זמן יקר.


 


"בהינד עפעף ד"ר לוין היה עם הטובוס בפנים" – מספר שגיב.


 


לאחר שקצב ליבו של התינוק זוהה ע"י המוניטור, הועבר הילד לביה"ח "שניידר" לילדים בפ"ת.


 


מביה"ח נמסר כי מצבו של הילד קשה אך יציב.


 


 


בשורות טובות!


 





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2006 12:17 לינק ישיר 

אתמול בלילה ביקרו את הילד המתנדבים שמעון אטינגר וליאור קורח , והתברר שיש לילד איזה שהוא חיידק ( לא מדבק) שיתכן שהוא גרם לכל האירוע .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 11:59 לינק ישיר 

אני שמח לראות את התגובה שלפני כי הסיבה למקרה היא חיידק ולא שמיכה וחבל שמעבירים את האירועים לעיתונאים שכותבים שטויות {ובנוסף מציינים את שם הרחוב}בלי לברר באמת מה קרה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 17:23 לינק ישיר 

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

עדכון:

 

מצבו של התינוק ממשיך להיות קשה אך יציב.

לדברי הרופאים, לתינוק ישנם תסמינים שנמצאו אצל תינוקות שלקו בתסמונת "מוות בעריסה".

"אין ספק", ביקשו הרופאים לציין, "כי בזכות מהירות ההגעה של המתנדבים אל התינוק והטיפול המקצועי שהעניקו לו, הוא עדיין נמצא איתנו" - - - ברוך ה'!

הציבור מתבקש להעתיר בתפילות ובתחנונים עבור רפואתו השלמה והחלמתו המהירה של התינוק חנוך בן צילה, לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

- - -

מר שוקי הנכבד!

זה באמת מה שקרה וזהו סיפור המקרה. הוא היה מכוסה בשמיכות, וזה ממש לא שטויות. חבל להיסחף ולשרבט משפטים לא שקולים. מה שמצאו הרופאים לאחמ"כ, זהו שלב נוסף באירוע זה, ולא סותר את מה שאכן היה.

הננו להוסיף במיוחד בשבילך משפט נוסף מדברי הרופאים:

"התמזל מזלו של הילד שהוא היה מכוסה לגמרי ע"י השמיכה. ערנותה של אחותו לדבר זה, בעצם הביאה לגילוי המהיר של מצוקתו" - - -

ולדידנו זו כמובן יד ההשגחה העליונה.

- - -

בשורות טובות!

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 17:49 לינק ישיר 


אנו מתבשרים ב"ה, כי בזכות התפילות נרשמה התפתחות חיובית במצבו של התינוק והוא החל מגלה סימנים של התעוררות.

המשיכו נא והעתירו תפילות עבור התינוק חנוך בן צילה להחלמה מהירה ורפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2006 18:23 לינק ישיר 


עדכון:

ברוב חסדיו של בורא העולם רופא החולים נתבשרנו, כי התינוק שב להכרתו המלאה והוא הועבר למחלקת ילדים רגילה.
הוא עדיין נתון תחת מעקב רציף של צוות הרופאים אחר התגובות הנוירולוגיות והסנסוריות שלו, בתקווה שלא תמצא פגיעה כלשהי ולא ישאר זכר מאירוע רפואי זה.
הציבור מתבקש להמשיך ולהעתיר תפילות עבור רפואתו השלמה והחלמתו המהירה של הפעוט חנוך בן צילה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 28/02/2006 18:22:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2006 20:30 לינק ישיר 

אני שמחה לקרוא את ההטבה במצבו של התינוק.

אמו של התינוק היא בת כיתתי, ישר כשראיתי בעיתון את השם חנוך בן צילה, חשבתי לעצמי שזה בטח משהו שקשור אליה, אבל ביטלתי את המחשבה הזו כי אמרתי לעצמי שאם היה קורה משהו הייתי שומעת...

השבת נודע לי שזה אכן התינוק שלה. חברות אמרו לי שהן עושות משמרות ליד מיטתו.

תודה על העידכון.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-5/3/2006 11:46 לינק ישיר 


תודה. שמחנו לשמוע ולראות.

חן חן לכן על תמיכתכן באם ובמשפחה בשעות לא-קלות אלו.

המשיכו לבשר לנו בשורות טובות!

- - - חודש אדר - ראשי תיבות: אני ד' רופאך - - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext