ארוע חומ"ס גפ"ם לפתח תקווה
מצורף קובץ
פתח תקווה: ברחוב יצחק בן צבי ישנו דליפת גז מצובר בבניין בן 15 קומות - כוחות כיבוי במקום |
|
|
דובר מכבי האש בפתח תקווה, אורן שישיצקי, מוסר כי צוותי כיבוי בפיקודו של להב גיא עוז, הוזעקו לדליפת גז, מצובר בבניין בן 15 קומות. כוחות הכיבוי פועלים לאיתור הדליפה ולהפסקתה. אמבולנסים של מד"א ירקון הוזעקו אף הם והם נמצאים בזירת האירוע. במידת הצורך פרטים בהמשך. | hnn

|
|