בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"לחצי חזק וזה לא עצר...." ז'בוטינסקי/בן גוריון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/2/2006 17:57 לינק ישיר 
"לחצי חזק וזה לא עצר...." ז'בוטינסקי/בן גוריון
מצורף קובץ

מדובר ברכב מסוג פיאט פונטו שנסע על זבוטינסקי לכיוון מזרח והיה אמור לפנות שמאלה לרח' בן גריון אלא ש... הרכב החליט אחרת ועלה על האי תנועה והוריד רמזור ועמוד שילוט ועוד איזה עמוד או שנים ונעצר.
צוות מרכז ברשותו של ה.. ישראל הרשטיק הגיע למקום רק בשביל לשמוע שהנהג מסרב פינוי/טיפול .

ולנו נשאר רק לראות את התמונות שאגב עלו לצלם הבית שלנו סגריה... ["אדוני תמונות רק אם אני מקבל סגריה..!!"

לתרומות:....

תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 20/02/2006 18:13:04

תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 20/02/2006 18:14:04



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2006 17:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "לחצי חזק וזה לא עצר...." ז'בוטינסקי/בן גוריון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext