בשעות הבוקר התקבלה קריאה על מקרה של חוסר הכרה ברח' נורדאו בב"ב. מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אפרים דודיאן תמרן במהירות בתנועה" /> פורום: הצלה בני ברק וגוש דן - היה מוצלח: על הבוקר, על המדרכה... – בחדרי חרדים
בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היה מוצלח: על הבוקר, על המדרכה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/2/2006 18:17 לינק ישיר 
היה מוצלח: על הבוקר, על המדרכה...

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 


בשעות הבוקר התקבלה קריאה על מקרה של חוסר הכרה ברח' נורדאו בב"ב.


מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אפרים דודיאן תמרן במהירות בתנועה הסואנת של שעות הבוקר באמצעות האופנוע להצלה מהירה שעומד לרשותו. תוך זמן קצר הוא כבר דיווח למוקד מד"א כי מדובר במקרה של החייאה ברחוב.


אל אפרים הצטרפו המתנדבים שמעון אטינגר, אברהם הרשטיק, אליסף שגיב ואלעזר בירנצוייג, שהחלו ביחד בפעולות החייאה אינטנסיביות.


צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים ששי מוהדב וצבי עקשטיין מתנדב "הצלה גוש-דן" המשיכו בהחייאה מתקדמת עם הדפיברילטור החדש של "הצלה גוש-דן".


לאחר כחצי שעה הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה פונה במצב יציב לביה"ח, כשבעת הפינוי כבר שב החולה לנשום בכוחות עצמו.


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 17:50 לינק ישיר 


ציפינו ש
witty-יעדכן 'ממקורותיו המוסמכים', אולם משזה לא נעשה עד כה נמסור, כי בפתח בית החולים החל החולה להראות סימני התעוררות ב"ה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 18:17 לינק ישיר 

מאיפה יש לי מקורות על החייאות ברחובותיה של בני ברק...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היה מוצלח: על הבוקר, על המדרכה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext