*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
בשעות הבוקר התקבלה קריאה על מקרה של חוסר הכרה ברח' נורדאו בב"ב.
מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אפרים דודיאן תמרן במהירות בתנועה הסואנת של שעות הבוקר באמצעות האופנוע להצלה מהירה שעומד לרשותו. תוך זמן קצר הוא כבר דיווח למוקד מד"א כי מדובר במקרה של החייאה ברחוב.
אל אפרים הצטרפו המתנדבים שמעון אטינגר, אברהם הרשטיק, אליסף שגיב ואלעזר בירנצוייג, שהחלו ביחד בפעולות החייאה אינטנסיביות.
צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים ששי מוהדב וצבי עקשטיין מתנדב "הצלה גוש-דן" המשיכו בהחייאה מתקדמת עם הדפיברילטור החדש של "הצלה גוש-דן".
לאחר כחצי שעה הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה פונה במצב יציב לביה"ח, כשבעת הפינוי כבר שב החולה לנשום בכוחות עצמו.