בשעות הערב של יום חמישי התקבלה קריאה על בן 7 חודשים 'אפאטי' ברח' ישמח משה בב"ב. 3 ממתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" המתגוררים בס" /> פורום: הצלה בני ברק וגוש דן - חצי דקה ופארמדיק הצלה גוש-דן במקום! – בחדרי חרדים
בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חצי דקה ופארמדיק הצלה גוש-דן במקום!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2006 17:42 לינק ישיר 
חצי דקה ופארמדיק הצלה גוש-דן במקום!

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 


בשעות הערב של יום חמישי התקבלה קריאה על בן 7 חודשים 'אפאטי' ברח' ישמח משה בב"ב.


3 ממתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" המתגוררים בסמוך ('צוות סאטמאר'), הודיעו כי הם בדרכם.


הם בקושי סיימו לומר את המשפט בדרך והם כבר דיווחו שהם במקום!


ביניהם היה גם המתנדב צבי עקשטיין פאראמדיק במקצועו, שהגיע עם ערכת ה-A.L.S. שלו, שהתבררה כקריטית במקרה זה.


אבחון קצר העלה כי התינוק האפאטי, הוא ללא רוח חיים ה"י.


הפאראמדיק יחד עם המתנדבים יעקב יוזשעף, יוסף שוורץ ושלמה גרוסברגר החלו מיד בפעולות החייאה מתקדמות, במקביל לדיווח למוקד מד"א.


צוות אט"ן ב"ב שכלל את הפאראמדיקים גיא ארזי וקרן צור, הצטרפו לצוות במאמץ להציל את חיי הפעוט.


אולם למרבה הצער והכאב, לאחר שעה ארוכה של נסיונות החייאה שעלו בתוהו, נקבע מותו של הפעוט.


- - -


להזכירכם! בביפר היה רשום: בן 7 חודשים, אפאטי...


- - -


צוות מתנדבי "הצלה גוש-דן" בראשותו של המנכ"ל הרב אשר שלומוביץ המשיך ללוות את המשפחה בשעות הקשות שלאחר הפטירה, עד אשר הובא הפעוט למנוחת עולמים.


"ומי שאמר לעולמו די – יאמר לצרותינו די!"


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2006 23:56 לינק ישיר 

לא היו גם בצוות האט"ן מתנדבים / מתנדבות / משתלמים/ משתלמות????
מעניין מאוד? בדר"כ תמיד יש מתנדבים / משתלמים !?!
הם לא חלק מהצוות המטפל???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2006 11:52 לינק ישיר 


שלום לך!*:namespace prefix = o />

הגעתם לתקופת פסק זמן של המשתלמים/ת.

באם ידועים לך שמות המתנדבים/ות, נא הקש אותם כעת.

- - -

כבר נכתב כאן מס' פעמים: רוב המתנדבים אינם מכירים את כל שמות מתנדבי הנוער, ע"כ אינם נכתבים כאן ואיתם הסליחה.

במידה והנכם יודעים את השמות, נשמח מאד לראות את שמותיהם מופיעים ברשומות תחת חתימת ידיכם.

או אולי תעדכנו את המתנדבים חזי / מוטי / חנן וכדו' בפרטים, והם וודאי ישמחו ליידע את כולנו כאן בפורום.

- - -

אגב, לידיעתך לא נרשמו כאן שמות כל מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שהיו במקום. ו...דבר נוסף, גם צוות המוקד (גם טיפלו באירוע, הלא כן?!) לא נרשמו...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 27/02/2006 11:52:34



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חצי דקה ופארמדיק הצלה גוש-דן במקום!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext