*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
בשעות הערב של יום חמישי התקבלה קריאה על בן 7 חודשים 'אפאטי' ברח' ישמח משה בב"ב.
3 ממתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" המתגוררים בסמוך ('צוות סאטמאר'), הודיעו כי הם בדרכם.
הם בקושי סיימו לומר את המשפט בדרך והם כבר דיווחו שהם במקום!
ביניהם היה גם המתנדב צבי עקשטיין פאראמדיק במקצועו, שהגיע עם ערכת ה-A.L.S. שלו, שהתבררה כקריטית במקרה זה.
אבחון קצר העלה כי התינוק האפאטי, הוא ללא רוח חיים ה"י.
הפאראמדיק יחד עם המתנדבים יעקב יוזשעף, יוסף שוורץ ושלמה גרוסברגר החלו מיד בפעולות החייאה מתקדמות, במקביל לדיווח למוקד מד"א.
צוות אט"ן ב"ב שכלל את הפאראמדיקים גיא ארזי וקרן צור, הצטרפו לצוות במאמץ להציל את חיי הפעוט.
אולם למרבה הצער והכאב, לאחר שעה ארוכה של נסיונות החייאה שעלו בתוהו, נקבע מותו של הפעוט.
- - -
להזכירכם! בביפר היה רשום: בן 7 חודשים, אפאטי...
- - -
צוות מתנדבי "הצלה גוש-דן" בראשותו של המנכ"ל הרב אשר שלומוביץ המשיך ללוות את המשפחה בשעות הקשות שלאחר הפטירה, עד אשר הובא הפעוט למנוחת עולמים.
"ומי שאמר לעולמו די – יאמר לצרותינו די!"