היום בשעה סביבותצ 10:30
הייתה שריפה בדירה ברחוב הגפן ברמת גן למקום יצאו 2 צוותי כיבוי וסולם שהגענו למקום הבחנו בעשן לבן. היה מדובר בתבשיל על הגז אחרי 2 דקות הגיע מתנדב הצלה עם אמבולנס (נדמה לי של עזרא למרפא) כבאי נכנס לדירה הבחין באנשים בדירה ב"ה לא היו נפגעים
|