בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/3/2006 15:21 לינק ישיר 

חוצפתם עוברת גבולות !!!

יהודים תקלטו !!!

ישנם שמועות על קנוניה שלהם יחד עם עיתון המודיע !!!  כן כן העניין בדוק.

לפי הנתונים שבידי עיתון המודיע שיבש ו"תיקן" כתבה לפי "ראות" עיניו כשממש לא התבייש להסתיר את נטייתו למען הצלה ירושלים, ומחק באופן גלוי כל סממן על "הצלה" שעשה ועושה את עבודת הקודש.

אני עדיין לא רוצה לתת פרטים מדוייקים משום שבטוח זה יפגע ב.. וב..  וזאת משום שההוכחות ברורות !


כואב הלב שישנם אנשים שקוראים לעצמם "ארגון להצלת חיים" כשכל כוונתם לסחוט כספים ותו לא.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2006 18:02 לינק ישיר 


גלוקוז היקר!

נשלחה לך אתמול הודעה בתיבה האישית בה התבקשת שלא לחרוג מדרך הפורום המכובד המכבד את עצמו ואת זולתו.

אנו חוזרים על הדברים בפומבי ומבקשים להימנע מהכפשת הזולת למרות נכונות הדברים.

- - -

shmulik10 הנכבד!

אין כאן המקום לעשות את דין שמים של אחרים, למרות שהדברים כואבים והאמת זועקת. ליבנו איתכם!

אנו בקשנו לפרסם את הדברים כפי שהם, כפי שהדברים התבצעו בשנים שעברו וכפי שבע"ה הם ימשיכו להתבצע גם השנה.

אנו לא שואבים את הסיפוק מפרסום הדברים, אלא מביצועם בפועל מהצלת חייו של בר ישראל נוסף ומסיוע לכל מקרה חירום רפואי, במהירות, במקצועיות ובנחישות.

תקוותנו ותפילתנו כי כל הנוסעים יסעו ויחזרו לשלום ויתמלאו כל משאלות ליבם לטובה, בזכותו של בעל ההילולא זכותו תגן עלינו ועל ישראל אמן!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה" - מאבטחים בליזענסק - גם השנה !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext