התחילו לשנן: המחירים החדשים במד"א
בשורה טובה לציבור החולים והנפגעים (שלא יזדקקו) - - -
שר הבריאות, יעקב אדרי, חתם על תקנות לפיהן, החל מיום שישי, יופחת התשלום על נסיעה באמבולנס של מד"א ב-7%.
ההנחה היא חלק ממדיניות משרד הבריאות להפחית את מחיר התשלומים הנגבים מהחולים.
- - -
אז התחילו לשנן כדי שלא תטעו במילוי הטפסים...
תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/03/2006 18:36:05
|
|