"הבנין אפוף להבות ובחלונות אנשים לכודים"... בשעות הצהריים התקבל דיווח על בנין מגורים רב-קומות שעולה באש ברח' זבוטינסקי 11 בפ"ת. מד"א הזרים למקום כוחות גדולים של מתנדבי "הצלה גוש-דן" ואמבולנסים רבים. אנשי יחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן" תמרנו בזהירות ובמהירות בתנועה הסואנת של ציר זבוטינסקי והגיעו תוך זמן קצר לזירת האירוע. המתנדב ישראל גרוניך שהיה בין הראשונים להגיע למקום דיווח כי הבנין כולו אפוף עשן ובחלונות נראים אנשים לכודים, במיוחד בקומות העליונות, שם השתוללה האש. מתנדבי "הצלה גוש-דן" שהגיעו למקום בכוחות גדולים סייעו רבות יחד עם מתנדבי "הצלה פתח תקוה" בפינוי הנפגעים הרבים שמספרם הגיע לכ-50, מתוכם: 5 במצב בינוני עד קשה, 15 קל עד בינוני והשאר במצב קל. בין המפונות היתה יולדת שילדה בשעטו"מ בכניסה לבית החולים. הנפגעים פונו לבתי החולים "בילינסון", "שניידר" ו"השרון" בפ"ת ו"שיבא" בתה"ש. לאחר זמן רב בו עמלו כוחות כיבוי אש מכל אזור גוש-דן הושגה שליטה על האש. - - -
להלן לינקים לוידיאו בהם נראים מתנדבי "הצלה גוש-דן" בעת הטיפול בנפגעי השריפה.
אלי לוין, מתנדב במד"א ו"הצלה" סיפר: "זה בניין די מיושן, וכדי להשתלט על האש הוזעקו מנופים של כיבוי אש מכל האזור. הדירה בקומה השביעית נשרפה כליל. אנשים בקומות העליונות שואפים אוויר דרך החלונות, ומנסים לחלץ אותם. אנשים יצאו מהבניין כשהם שחורים לגמרי. אחת מאלו שפינו היא אשה בהריון, שבגלל הפאניקה קיבלה צירים". *:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />