בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפת ענק בפ"ת *

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/3/2006 16:16 לינק ישיר 
שריפת ענק בפ"ת *

סליחה על האיחור בעדכון האתר- פשוט כולנו "טסנו" למקום להגיש עזרה ראשונה לנפגעים.

פרטים אני ישאיר למומחים מהשטח,

מס' תמונות ראשוניות מיד...

--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות בשום אופן.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:14 לינק ישיר 


"הבנין אפוף להבות ובחלונות אנשים לכודים"...

בשעות הצהריים התקבל דיווח על בנין מגורים רב-קומות שעולה באש ברח' זבוטינסקי 11 בפ"ת.

מד"א הזרים למקום כוחות גדולים של מתנדבי "הצלה גוש-דן" ואמבולנסים רבים.

אנשי יחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן" תמרנו בזהירות ובמהירות בתנועה הסואנת של ציר זבוטינסקי והגיעו תוך זמן קצר לזירת האירוע.

המתנדב ישראל גרוניך שהיה בין הראשונים להגיע למקום דיווח כי הבנין כולו אפוף עשן ובחלונות נראים אנשים לכודים, במיוחד בקומות העליונות, שם השתוללה האש.

מתנדבי "הצלה גוש-דן" שהגיעו למקום בכוחות גדולים סייעו רבות יחד עם מתנדבי "הצלה פתח תקוה" בפינוי הנפגעים הרבים שמספרם הגיע לכ-50, מתוכם: 5 במצב בינוני עד קשה, 15 קל עד בינוני והשאר במצב קל. בין המפונות היתה יולדת שילדה בשעטו"מ בכניסה לבית החולים.

הנפגעים פונו לבתי החולים "בילינסון", "שניידר" ו"השרון" בפ"ת ו"שיבא" בתה"ש.

לאחר זמן רב בו עמלו כוחות כיבוי אש מכל אזור גוש-דן הושגה שליטה על האש.

- - -

להלן לינקים לוידיאו בהם נראים מתנדבי "הצלה גוש-דן" בעת הטיפול בנפגעי השריפה.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225814,00.html


http://news.walla.co.il/?w=//871909 />*:namespace prefix = o />



 

תוקן על ידי - הצלה_דן - 09/03/2006 17:17:41



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 17:24 לינק ישיר 


מכירים אותו?!

מתוך ynet

אלי לוין, מתנדב במד"א ו"הצלה" סיפר: "זה בניין די מיושן, וכדי להשתלט על האש הוזעקו מנופים של כיבוי אש מכל האזור. הדירה בקומה השביעית נשרפה כליל. אנשים בקומות העליונות שואפים אוויר דרך החלונות, ומנסים לחלץ אותם. אנשים יצאו מהבניין כשהם שחורים לגמרי. אחת מאלו שפינו היא אשה בהריון, שבגלל הפאניקה קיבלה צירים".
*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 19:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1 אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפת ענק בפ"ת *
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext