מוזמנים למוצ"ש אלינו
אירגון "הצלה אשדוד-לכיש" עורך במוצאי שבת הקרובה מסיבת פורים במושב יסודות
כמדי שנה גם השנה מקיים אירגון "הצלה אשדוד - לכיש" מסיבת פורים לכל המתנדבים ובני משפחותיהם כולל ילדים . השנה נבחרו לארגן את המסיבה המתנדבים ממושב יסודות (זאת לאחר שבשנה שעברה אירגנו מסיבה מדהימה צוות המתנדבים מקיבוץ חפץ חיים שבמהלכה הושק גם אופנוע מס' 2 של האירגון. )
ובכן במוצ"ש הקרוב בשעה 20:00 בדיוק יתקים האירוע סביב שולחנות ערוכים . ובתכנית סטנדפיסט / קוסם והפתעות רבות . במהלך הערב יחולקו תעודות הוקרה למתנדבים שמצטינים בפעילותם וכן פרסי הוקרה למתנדבים שמשתתפים מדי שבוע בשיעור של יום רבעי שנמסר ע"י רב האירגון הרב חרז שיחי' . בסוף הערב יחולק למתנדבים משלוחי מנות מתנת האירגון באירוע ישתתפו רבנים, אישי ציבור, הנהלת מד"א אזור לכיש וכן דובר אזור לכיש מר שי אלזמי.
ובכן מתנדבי "הצלה גוש דן" המזדמנים לאזור(למשל היו"ר שלכם נראה לי שאבא או השווער שלו גרים ביסדות ) גם מוזמנים להיכנס ולשמוח איתנו או שתזדמנו במיוחד והעיקר שניפגש רק בשמחות.
פורים שמח 
תוקן על ידי - דעה_אחרת - 09/03/2006 20:33:15
תוקן על ידי - דעה_אחרת - 09/03/2006 21:02:28
תוקן על ידי - דעה_אחרת - 09/03/2006 21:10:53
 |
|
|