זה היה בשעות הערב המאוחרות של מוצ"ש פר' 'זכור' תשס"ו. מוקד מד"א שיגר למתנדבי "הצלה" גוש-דן הודעה על תאונת דרכים ברח' יהודה הנשיא בב"ב. במקביל הודיע מוקדן מד"א ברשת ה'מירס' של "הצלה", כי ככל הנראה מדובר בתאונה קשה בה מעורב רוכב אופנוע. מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן ישראל הרשטיק, חיים פינקלשטיין ושרגא בוקשפאן הגיעו במהירות למקום. המתנדבים שראו מרחוק את מצב כלי הרכב, הסיקו כי ככל הנראה מדובר כאן בפציעה קשה. האופנוע עליו רכב האיש ניזוק ללא תקנה והרכב שפגע בו גם נפגע באופן משמעותי. הם ניגשו אל רוכב האופנוע שהיה שרוע על הכביש, מבקשים להגיש לו את העזרה הרפואית המקצועית. לפתע פקח הוא את עיניו ואמר להם: "אני בסדר גמור. אין לי ספק!" התברר, כי מדובר בי. הפועל בשרות "קופת העיר" של ב"ב, ואוסף את נדבת ליבם של יהודים המשלשלים את תרומותיהם לקופות הצדקה של "קופת העיר". י. שחזר אח"כ באוזני המתנדבים את מה שעבר עליו בשניות שאחר התאונה: "שכבתי על הרצפה וחשבתי לעצמי מי יודע מה קרה לי מעוצמת התאונה. אולם מיד חלפה בי מחשבה אחרת: הרי אני שליח של קופת הישועות "קופת העיר" שמצילה רבים... ואז פקחתי את עיני וראיתי אתכם מתנדבי "הצלה" גוש-דן רוכנים מעלי..." י. הביט חליפות לעבר האופנוע והרכב שניזוקו קשות ובעצמו האיך יצא הוא ללא פגע והפטיר: "רשמו לעצמכם עוד ישועה של 'קופת העיר'..." ניידת לטיפול נמרץ שהגיעה למקום פינתה את י. לבית החולים לצורך ביצוע בדיקות מקיפות – "כדי שהנס של 'קופת העיר' יתועד גם ברישומים ובצילומים של בית החולים" – כפי שאומר לנו מתנדב "הצלה" גוש-דן ישראל הרשטיק.