בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לכל חברי הצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/3/2006 15:31 לינק ישיר 
לכל חברי הצלה

חג פורים שמח.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2006 12:12 לינק ישיר 


א-ב-נ-ררררררררררר!

הברכה שלך נתנה לנו כוחות רבים, בחג עמוס הקריאות הזה...

- - -

אגב, החבר'ה מר"ג חיפשו אותך באירוע השריפה ב"קניון איילון" ביום שני בלילה.

אגרת כוחות ליום פורים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2006 15:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לא יצא לי להגיע אבל בארך ב4:00 בבוקר היה שריפת חנות במרום נווה אז יצאתי אבל אתם לא הייתם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2006 21:43 לינק ישיר 

אבנר תודה.


אוהבים אותך!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/3/2006 10:51 לינק ישיר 


מדובר היה בחשד אפסי לנפגעים, על-כן לא טרחו לשלוף את המתנדבים ממיטותיהם.

- - -

אגב, אולי תְּהַנֶה אותנו, אבנר, בכמה זויות צילום פורימיות שבוודאי יש לך?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לכל חברי הצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext