בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פורים 5: "...יש שם אדם שנשרף"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2006 15:06 לינק ישיר 
פורים 5: "...יש שם אדם שנשרף"...


"בני ברקים, רבי עקיבא, רבי עקיבא פינת חזון איש, נמסר לנו על אדם שנשרף, כנראה מפיצוץ של חזיז, דווחו לנו מה קורה..."

זה היה אחד הדיווחים שהועברו ע"י מוקד מד"א ברשת ה'מירס' של "הצלה" גוש-דן, באותו ליל פורים סוער.

זמן קצר אח"כ כבר דווח המוקד ע"י המתנדבים שמדובר באדם שאכן נכווה מחזיז, אולם באורח קל בצוואר.

המתנדבים העניקו לו טיפול ראשוני מהיר ומקצועי באמצעות ערכות ה"ברנשילד", שבסופו הוא פשוט סירב להתפנות - - -
"בקושי נכוויתי והחבר'ה פה מ'הצלה' כבר חבשו אותי, אז למה שאני אתפנה" - כך אותו אדם.

מאמצי השכנוע לא עזרו והוא נשאר 'לחגוג' במקום...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 15:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1 אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פורים 5: "...יש שם אדם שנשרף"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext