פורים 5: "...יש שם אדם שנשרף"...
"בני ברקים, רבי עקיבא, רבי עקיבא פינת חזון איש, נמסר לנו על אדם שנשרף, כנראה מפיצוץ של חזיז, דווחו לנו מה קורה..."
זה היה אחד הדיווחים שהועברו ע"י מוקד מד"א ברשת ה'מירס' של "הצלה" גוש-דן, באותו ליל פורים סוער.
זמן קצר אח"כ כבר דווח המוקד ע"י המתנדבים שמדובר באדם שאכן נכווה מחזיז, אולם באורח קל בצוואר.
המתנדבים העניקו לו טיפול ראשוני מהיר ומקצועי באמצעות ערכות ה"ברנשילד", שבסופו הוא פשוט סירב להתפנות - - - "בקושי נכוויתי והחבר'ה פה מ'הצלה' כבר חבשו אותי, אז למה שאני אתפנה" - כך אותו אדם.
מאמצי השכנוע לא עזרו והוא נשאר 'לחגוג' במקום...
|
|