|
|
| נשלח ב-16/3/2006 11:58 |
|
| |
ועוד בפורים - האירוע שתוקתק בפונוביז'
במרתון אירועי ליל חג הפורים התקבל דיווח על בחור שמדמם מסיבית מהיד בישיבת פוניביז'.
מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד ואיש יחי' האופנועים אלעזר קליין הגיעו במהירות למקום ומצאו בחור שנחתך עמוקות בזרועו כשהוא מקלח דם רב.
לא עבר זמן קצר, ובמקביל לחבישה אישית הגונה ולוחצת, צ'וּפַּר הבחור גם בעירוי נוזלים והוא פונה ע"י אמבולנס מד"א כונן "הצלה" מרדכי ליברמן וחזי גוטמן לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
- אומרים שהיה שם תקתוק של אירוע. אולי מישהו כאן ימסור את תגובת הנוגעים בדבר... -
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2006 23:25 |
|
| |
את חזי גוטמן לא ראיתי אבל היה שם בחור בשם לואיס שנסע עם ליברמן.
מדובר בבחור בן 20 שנחתך עמוקות בזרוע ידו הימנית משבורית זכוכה. כפי שציינת, קיבל ע"י רוזנפלד אישית לוחצת + השחלת עירוי לוריד עקב הדם הרב שזב מידו.
לוזר קליין כפי שציינת תקתק את האירוע כך שהרגיל כמעט לא המתין מעבר למס' שניות, העמסה ופינוי לתה"ש. כפי שלמדנו "T&T".
מחדר המיון הובהל הנ"ל לחדר הניתוח כיון שהנ"ל חתך גידים ועצבים.
בישיבת פוניבז' הופסקו הריקודים והבחורים נעמדו להתפלל לרפואתו.
רפואה שלימה.
תוקן על ידי - חולה_מדא - 16/03/2006 23:23:38
|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 10:45 |
|
| |
שמתם לב ממה הבחור נחתך - "משבורית זכוכה"...
נו, שוין...
הכותב הזה, מוּכר כבר כאחד שדעתו זחוחה...
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 09:35 |
|
| |
כן אה.. .
שמעתי שהאירוע היה קרוב ל.. "ון גרשא" והצוות של "כרדס פץ" הגיעו לטפל .. . .
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|