בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"מחוסר ההכרה נטש!"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/3/2006 00:13 לינק ישיר 
"מחוסר ההכרה נטש!"

שמעתם ?

היום בצהרים התקבלה קריאה על מבוגר מחוסר הכרה ברחוב שפת אמת.

יוסי רוטר (321) ומשה רוזנפלד (342) הגיעו למקום.

הדיווח במירס למד"א:

- דן 342
- שומע
- מחוסר ההכרה נטש את המקום!!!???...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/3/2006 01:08 לינק ישיר 

גם אני פעם יצאתי באט"ן לפגיעה רב מערכתית (מולטי טראומה בשפת העם) בתאונת דרכים.
לאחר 5 דקות נסיעה קיבלנו ביטול למחשב שהפצוע עזב את המקום...


נו טוב.. שיהיה לו לבריאות!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "מחוסר ההכרה נטש!"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext