בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הכונו והרשמו: התרגיל הענק של גוש-דן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/3/2006 11:21 לינק ישיר 
הכונו והרשמו: התרגיל הענק של גוש-דן


כונני "הצלה" ומתנדבי אזור דן, שימו לב!


ביום רביעי ז' בניסן (4 באפריל), בשעות הבוקר, יתקיים בע"ה

תרגיל גדול וייחודי - מגה אר"ן

בשיתוף הצבא וכל כוחות ההצלה


דרושים מתנדבים רבים - כדאי ורצוי להשתתף


ההרשמה אצל אילן מועלם


תודה רבה ושבת שלום
חיים אדלהייט
אחראי מתנדבים




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/3/2006 12:13 לינק ישיר 


חבר'ה!

מדובר בתרגיל בסדר גודל ע-נ-ק !!!

כ-50 אמבולנסים אמורים לפעול בשטח.

דרושים נהגים + חובשים מלווים וחובשים ל'טיפול' בשטח.

הזדרזו והרשמו!

כן, אצל אילן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/3/2006 21:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מדובר בתרגיל ע נ ק !!!!


3 מסוקים יפנו נפגעים מהשטח כשבמקביל יתקיים פינו ע"י  רכבת ואוטובוסים.... 

יהיה מדהים!!!


שלא תגידו לא אמרנו.


תמונות מצוות הנהלת התרגיל  בשטח:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/3/2006 21:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/3/2006 22:36 לינק ישיר 

חברים שימו לב שהתרגיל יהיה ביום רביעי, ה5.4
ולא כפי שנכתב למעלה
התרגיל ייערך בין 9 בבוקר ל2 אחה"צ, זמן מוערך
:)




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 19:29 לינק ישיר 

כ-40 אמבולנסים של מד''א ישתתפו בתרגיל חילוץ ופינוי פצועים מרכבת

כ-40 אמבולנסים של מד"א ישתתפו בתרגיל חילוץ ופינוי פצועים מרכבת
בעקבות אסון הרכבת ברבדים ופיגועים ברכבות בעולם (מדריד, לונדון ואחרים)

 

כ-40 אמבולנסים, ניידות לטיפול נמרץ, תאר"נים  (תחנות לאירוע רב נפגעים) , טרקטורון, רכב חפ"ק  ועשרות פראמדיקים וחובשים של מד"א ו"הצלה גוש דן" מאזורי דן, איילון וירקון ישתתפו בתרגיל משולב רחב היקף "אקספרס של חצות" שייערך ביום רביעי, 5.4.06, החל משעה 12:00, במתחם הדרייב-אין בתל אביב.

 

בתרגיל שיתקיים בהשתתפות משטרת-ישראל, כיבוי אש, צה"ל ורכבת ישראל יתורגל תרחיש התמודדות עם פיגוע רב-נפגעים ברכבת עמוסת נוסעים שהנגישות לשם קשה. זאת בעקבות אסון הרכבת שאירע ברבידים ופיגועי הטרור ברכבות בעולם. 

 

במהלך התרגיל צוותי מד"א ו"הצלה" יפנו באמבולנסים ובכלי רכב לא ייעודים (אוטובוסים) כ-300 פצועים מדומים לבתי החולים.  כמו כן תתורגל ותיבחן לראשונה תפיסת המענה הרפואי למגה אר"ן הן בזירת האירוע והן בבית החולים , תפיסת הפעלה זו גובשה במהלך התקופה האחרונה במד"א ובמערכת הבריאות ללקח מאירועי טרור גדולים ברחבי העולם ( מדריד, לונדון ואחרים).


מטרות התרגיל: לבדוק את המכונות המבצעית והיערכותם המהירה של צוותי מד"א להתמודד עם אסון המוני באזור עם נגישות קשה. לתרגל את נושאי השליטה, התאום ושיתוף הפעולה בין מד"א לגורמי הביטחון וההצלה האחרים הפועלים בשטח ויעילות הדיווח.


לבחון את המענה לאירוע בדגש על תהליך הערכת המצב וקבלת החלטות של בעלי תפקידים במד"א. לתרגל את הצוותים במיון, סיוע בחילוץ, טיפול ופינוי נפגעים באירוע רב נפגעים. לתרגל את המוקד האזורי בניהול אירוע רב-נפגעים והעברת המידע מהשטח ומהאזורים למוקד המתורגל. לתרגל השימוש באמצעי קשר ותקשורת. תרגול ביצוע ויסות שניוני מבית החולים איכילוב לביה"ח אחרים.



מתוך אתר מד"א הארצי:
http://www.mdais.org/main/siteNew/index.php?langId=3&page=38&stId=3041



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 13:01 לינק ישיר 


ההכנות הרבות הולכות ונשלמות.

נכון להיום, תלוי קיומו של התרגיל במזג האוויר.

מחר אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 22:44 לינק ישיר 


נכון לעכשיו התרגיל יתקיים מחר כרגיל

מתנדבים שיוצאים לתרגיל - נא להתייצב בתחנת ר"ג
ב8:00 בבוקר




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הכונו והרשמו: התרגיל הענק של גוש-דן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext