| נשלח ב-17/3/2006 11:56 |
|
| |
בחירות לועד עובדי מד"א
<* dir=rtl style="MARGIN-LEFT: 0px">
אני מתפלא מאד, שאף אחד לא מעיז לברך בפורום הנכבד הזה, את הנבחרים החדשים לועד עובדי מד"א "דן". האם עד כדי כך אתם פוחדים מיוסי כהן? לא הזכרתי שמות בגלל שאיני רוצה לקלקל את היחסים אתו. *>
|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 12:35 |
|
| |
סוף סוף מישהו מבקש פרטים בנושא, אז בבקשה:
חיים קטלן - 67 עידו גרובר - 60 אורי אופוצ'ינסקי - 50 נדב קסטרו - 50 גולן ראשון - 47 עופר לחמי - 45 גברי עמרם - 45
אגב, כל הנבחרת - פאראמדיקים.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 12:57 |
|
| |
והייתי אומר שחבל שכולם חוץ מגרובר הם מת"א.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 13:00 |
|
| |
היו עוד ארבעה מתמודדים מתחנת ר"ג שלא העפילו למקומות ריאליים.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/3/2006 14:13 |
|
| |
האם מישהו יודע כמה מתוכם "שייכים" ליוסי כהן? השמועה אומרת, שהועדים של "שרון" "ירושלים" "אשר " וכן עוד כמה ועדים מתארגנים להלחם נגד ההנהלה האם זה נכון?.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2006 07:50 |
|
| |
אם אני לא טועה אין אף אחד מהם שמזוהה עם ההנהלה...
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 13:35 |
|
| |
גברי וגולן הורצו על ידי יוסי כהן, השאר הם מהאופוזיציה.
|
|
|
|
|