| נשלח ב-19/3/2006 04:02 |
|
| |
חנות עולה בלהבות
רבי עקיבא פינת ירושלים
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 04:22 |
|
| |
3 צוותי כיבוי אש מרמת גן יצאו לסיעה לכבאות בני ברק בשריפת חנות. העשן שמשתחרר מהשריפה לוכד את דיירי הבנין מעל לחנות הכבאים של רמת גן ובני ברק מחלצים את הלכודים שבדירות. במקום 2 נטני"ם ו2 רגילים וכונני הצלה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 09:56 |
|
| |
אכן, הקריאה על השריפה התקבלה בסביבות השעה 03:50 לפנות בוקר.
בעקבות הדיווח על לכודים, הגיעו למקום (יצאו ממיטותיהם...) מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן רבים, בנוסף לתורני הלילה.
במהלך פעולות הכיבוי פונו כל דיירי הבנין שהיה אפוף עשן.
בסיומו של האירוע פונה נפגע אחד משאיפת עשן במצב קל לתה"ש.
החנות הממוקמת ברח' רבי עקיבא 76 בבני-ברק, נשרפה כליל ונגרם נזק גם לדירה שמעליה.
יצויין, כי החנות כבר הוצתה בעבר וגם באירוע זה נתגלו חומרי בעירה סמוך לחנות. חוקרי משטרה וכיבוי חוקרים את נסיבות האירוע.
- - -
אבנר!
תודה על הדיווח הראשוני והעדכני.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 12:10 |
|
| |
יצוין כי החנות לא הוצתה בעבר!!
מה שכן הוצת בעבר זה החנות הסמוכה.
תמונות בדרך...
|
|
|
|
|