בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

***כנסו לברך***

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/3/2006 11:28 לינק ישיר 
***כנסו לברך***

ברכת מזל טוב חמה ולבבית  למנכ"ל "הצלה אשדוד -לכיש" העושה בכל מאודו למען האירגון  הרב יוסי ויסנשטרן ומשפחתו לרגל הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת יה"ר שיזכו לגדלו לתורה ולחופה ולמשים טובים

מאחלים המתנדבים 
 
 אשדוד
 אשקלון
 קרית מלאכי
 קרית גת
 גן יבנה
 חפץ חיים
 בני דרום
 יסודות
 בית חלקיה

 יד בנימין
ושאר מתנדבי מד"א אזור לכיש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2006 13:31 לינק ישיר 

יוסי הצדיק
הרבה מזל טוב
תזכה להכניסו בבריתושל אברהם אבינו בעיתו וביזמנו

אוהבים אותכם

שלומי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2006 13:46 לינק ישיר 


ברכת מזל טוב חמה ולבבית
לאיש החסד הדגול ויקר הערך
הר"ר יוסף וייסנשטרן הי"ו
מנכ"ל ארגון מתנדבי "הצלה אשדוד-לכיש"
לרגל הולדת הבן ני"ו בשעטו"מ

יזכו אביו ואמו להכניסו בבריתו של אאע"ה בעתו ובזמנו ולגדלו לתורה, לחופה ולמע"ט
ויראו נחת ממנו ומכל צאצאיהם מתוך בריאות איתנה ואריכות ימים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 09:04 לינק ישיר 

יוסי אני מחפש אותך במירס שעות בשביל לאחל לך מזל טוב.

אז המון "מזל-טוב"  והרבה נחת יהודי , מתוך בריאות .

אושר ועושר וכט"ס.

תעביר לכל המשפחה ביסודות (גם לסבא).





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 13:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ברכת מזל טוב חמה ולבבית לידידנו הדגול והנכבד, העושה רבות למען הצלת חיים הר"ר יוסף וייסנשטרן הי"ו, לרגל הולדת בנו ני"ו בשעטו"מ.

יזכה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו ע"ה בעתו ובזמנו, ולגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים, ויחד עם זוגתו תחי' ירוו ממנו תענוג ונחת, מתוך בריאות איתנה, אושר ועושר, הרחבת הדעת וכל טוב סלה.

בשמחות אצל כולנו!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 16:03 לינק ישיר 

לרב יוסף ויסנשטרן שליט"א (כן ..כן . לא תאמינו , הנ"ל היה משגיח בישיבה גדולה בב"ב , או שאולי כן תאמינו )  הרבה הרבה והמון מזל טוב לך ולנוות ביתך , להולדת הפורץ החרדי הנוסף הקטן לשושלת ויסנשטרן ,      תזכו להכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו ולגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים לתפארת המשפחות הכבודות .  




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 23:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

משגיח היה ומשגיח נשאר ... תוקן על ידי - דעה_אחרת - 22/03/2006 23:12:49



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2006 08:27 לינק ישיר 



צוות דרום וכל החברים,
מצטרפים לאיחולים הלבבים הרבים,

יה"ר שתזכו לרב נחת אושר ועושר לכל אשר תפנו, ולשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם.

צוות דרום. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2006 23:20 לינק ישיר 

יוסי היקר הרבה מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ***כנסו לברך***
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext