בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בת"א: נחמיאס דילג מתאונה לתאונה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/3/2006 13:39 לינק ישיר 
אמש בת"א: נחמיאס דילג מתאונה לתאונה


אתמול בשעות אחה"צ התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה, ברח' בני אפרים ליד בית רומנו בת"א.

כונן יחי' האופנועים המהירה של "הצלה" גוש-דן החובש הבכיר נחום נחמיאס שהגיע במהירות למקום, החל מעניק טיפול רפואי ראשוני, במקביל לדיווח במירס 'הצלה', כי מדובר ברכב שפגע ברכב שלפניו וזה פגע ב-2 הולכות רגל.

מהמקום פונו:
הולכת רגל קשישה כבת 80, מעורפלת הכרה.
הולכת רגל נוספת, המטפלת של הקשישה, כבת 40, במצב בינוני.
ונהגת הרכב שנפגע ופגע, במצב קל.
כולם - לביה"ח "איכילוב" בתל-אביב.
*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />



 - - -


 


זמן קצר לאחמ"כ שוב זינק המתנדב נחום למקרא על מקרה של תאונת דרכים קשה, ברח' דבורה הנביאה בת"א.


 


במהירות הראויה לציון הוא הגיע ומיד דיווח ברשת ה'מירס' של "הצלה-דן":


 


-          "דן 361", כך נחום.


-          "שומע", ענה לו רמי שפירא קצמ"ש מוקד מד"א דן.


-          "בדבורה הנביאה בת"א, מדובר בהולכת רגל עם פגיעת ראש. אני רוצה נט"ן לפה".


-          "טוב, קבלתי".

נחום החל להעניק לנפגעת טיפול רפואי ראשוני, כשלפתע עולה מולו רמי מהמוקד:


-          "נחמיאס שומע?"


-          "שומע!"


-          "מדובר שם בפגע וברח?"


-          "חיובי!"


-          "יפה. יש לך עדכון נוסף לגבי מצב הפצועה?"


-          "נכון לרגע זה – אישונים מורחבים, הכרה מעורפלת, רדיאלי לא נימוש".


-          "תודה נחמיאס. הנט"ן אצלך עוד מעט".


 


לאחר טיפול מידי צוות הנט"ן הועברה הנפגעת לחדר הטראומה בביה"ח "איכילוב" בתל-אביב.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בת"א: נחמיאס דילג מתאונה לתאונה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext