סקופ כהמשך ל"מב"ב ועד קרית ספר" - שווה קריאה
את סיפורו של "הצלה_דן" מהתאריך 19.03 על החיפושים אחר הילד כבן 5 שנמצא בקרית ספר ודאי ראיתם.
התרגשתי (קצת) ובואו תשתתפו בהתרגשותי...
השבוע פוגש אותי אברך מסאטמר ומספר לי כדלהלן:
לאורך כל החיפושים האבא היה רגוע לחלוטין. הוא לא דאג לרגע. שאלתי אותו (כך האברך) מדוע אתה כ"כ רגוע ? והאבא ענה לי הלכתי לרב וואזנר וסיפרתי לו שבני נעלם כמה שעות ואני לא מוצא אותו. שאלתי אותו מה לעשות והרב וואזנר ענה לי שאבקש מ"הצלה בני ברק" לחפש והם כבר ימצאו את הילד!!! נו, אם הרב וואזנר הבטיח לי שהצלה ימצאו אותו, אז מה יש לי לדאוג?
אה, התרגשתם (קצת), גם אני!
|
|