ולסיום.................................................................
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
אליהו לוינשטיין [על האופנוע מנהלים] בסיכום אירוע עם אדיר.
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
נשלח ב-27/3/2006 12:36
אוהה, אדיר...
גם כשהוא במוקד (איזה 'גם'? הוא בעיקר שם...), הוא חי טוב את השטח.
אין עליו!
אבל רגע, אדיר, איפה הפאוץ'? ירדת מהאמבולנס בלעדיו?...