אלינקו - חילקו - וכל השאר. . .
בואו פעם לצוות דרום - לביקור מסודר נעשה לכם תכנית ..
* תראו את יחידת האופנועים שלנו. . * נראה לכם שבאופנוע צריך להיות גם ציוד ... :) * ונסביר לכם כמה חיי אדם ניצלו בזכות יחידת האופנועים של צוות דרום ..
ובסוף נסיים בזה שתשירו יחד את הג'ינגל המפורסם: - " יום לא יום, לילה לא לילה, צוות דרום תמיד במקום " -
ואם מישהו יכריח אותי אני ישנה אותו ל - - " יום לא יום, לילה לא לילה, צוות דרום גם בצפון .. .. . . . . . " -
:)
ובקיצור המון ברכה והצלחה ל "יחידת האופנועים" של צוות צפון !!!!! בהצלחה רבה במעשי החסד ושעם ישראל לא יזדקק לקריאות החירום.
|
|