בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בשעה 22:00 יצאתי לחשש לאסון בביאליק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/3/2006 00:23 לינק ישיר 
בשעה 22:00 יצאתי לחשש לאסון בביאליק

סתם בסוף המשטרה לא נתנה אישור להכנס  לדירה כי לא היה בטוח ב100% שיש מישהו בדירה אבל ראיתי 3 חברי הצלה מצוות צפון שבאו עם אמבולנס של מד"א ונשארו בלי עבודה אז ישר כוח לצוות צפון



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בשעה 22:00 יצאתי לחשש לאסון בביאליק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext