בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הגיע לגבורות ונהרג בתאונה מחרידה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2006 12:02 לינק ישיר 
הגיע לגבורות ונהרג בתאונה מחרידה


תאונת דרכים מחרידה אירעה לפני זמן קצר ברח' עמיצור בפ"ת.

הולך רגל מבוגר המתגוררר בית אבות, חצה את הכביש ונהרג מפגיעת משאית חולפת.

מתנדבי מד"א-"הצלה" מגוש-דן ופ"ת שהגיעו למקום סיפרו, כי הפגיעה היתה כה קשה, עד שגופו נבתר לשניים. "המראה היה מחריד" - אומר בקצרה אליהו לוינשטיין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 12:21 לינק ישיר 


עדכון:

מדובר במשאית שהגיעה מרח' גורדון ובמהלך הפנייה לרח' עמיצור פגעה בקשיש המתגורר בבית אבות "בית הדקל" הסמוך, גררה אותו למרחק של כ-20 מטרים והוא נהרג במקום תוך כדי פגיעות מחרידות.

המשאית מסוג "וולבו" לבנה, המשיכה בנסיעתה ומתנהל אחריה מרדף בסיוע מסוק.

אגב, הקשיש הוא כבן 60 ועדיין לא הגיע לגבורות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 19:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני. תוקן על ידי - צוות_צפון - 30/03/2006 19:59:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 19:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

//////////// אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 19:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 20:39 לינק ישיר 

מה זה "הגיע לגבורות" ?
שהגיע ל70 שנה?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הגיע לגבורות ונהרג בתאונה מחרידה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext