בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בב"ב: "לטענתם הם מבצעים החייאה"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/3/2006 09:56 לינק ישיר 
אמש בב"ב: "לטענתם הם מבצעים החייאה"...


דיווח שהתקבל אמש בסביבות השעה 22.45, סיפר על מקרה של חוסר הכרה בבית אבות ברח' ז'בוטינסקי בב"ב. "לטענתם הם מבצעים החייאה" - נכתב בזימונית.

כונני מד"א "הצלה" גוש-דן ליאור קורח, שלמה וייספיש ואשר שלומוביץ שהגיעו במהירות למקום, החלו בביצוע פעולות החייאה בסיוע צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראמדיק סימון רוט, הפאראמדיק-נהג יעקב צורף וד"ר ולרי חלבנר.

סבב אחד של תרופות הספיק לאותה חולה, והיא החזירה 'פידבק' והשיבה קצב - ההחייאה הוכתרה כמוצלחת ב"ה והחולה פונתה במצב יציב לביה"ח.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בב"ב: "לטענתם הם מבצעים החייאה"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext