...
....
מצטער על האיחור אך בימים אלה אני טרוד בעוד עניינים....... למי שלא יודע (ולא קורא יתד) אז התארסתי ב"ה.
זה מזווית של אזור "שכן" כמובן אזור "ירקון"......
והצלב האדום... כמובן..
דרור ששון. ואיציק שטיינברג אחראי מוקד ירקון (ירקון 5)
..