** *הפורום הצטרף למסורת !! ** חשוב!!
חברי יקרים משתתפי הפורום היקר,
הנהלת הייד פארק ומנהלי "חדרי חדרים" חברו ופועלים יחד ליצור קבוצת פורומים המתאימים לרוח היהודית, במסגרת מבצע זה כל הפורומים שהורשו לכך ותוכנם ראוי לאנשים כמונו, מצורפים לקבוצה הנקראית "מסורת".
גם אנחנו כפורום חשוב זה וכתדמית לארגון הצלה נכללנו בקבוצת "מסורת" . להלן הלינק לפורום זה דרך "מסורת" , שימו לב שבראש הדף יש את הלוגו של "בחדרי" .
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=10035
וכמובן תודה למנהלי "בחדרי חדרים" .
|
|