| נשלח ב-6/4/2006 18:34 |
|
| |
בת 5.5 נגררה ע"י רכב ברח' עוזיאל בב"ב
ממש עכשיו,
ילדה בת 5.5 שחצתה את הכביש נפגעה ע"י רכב מסוג יונדאי, שגרר אותה למרחק של כ- 3 מטרים, המחזה המפחיד הקפיץ את כל הסובבים משום שרק רגליה ביצבצו מתחת לגלגלי המכונית, הילד חולצה ע"י אימה ואחד הסובבים וטופלה ע"י כונני "הצלה גוש-דן" הרב צבי רודין שליט"א - החובש הבכיר. ור' יהודה לודנר הי"ו.
פונתה ע"י דן_ 54 כשעליו חבר הצלה גוש-דן ר' יוחנן וייס הי"ו שעליו הצטרף המתנדב הוותיק מאיר מוהדב שקפץ למקום מביתו, בתחנת הדלק פז הסמוכה ביצעו הנ"ל חבירה עם הנט"ן כשעל צוותו: דר' וולרי , מיטל , ושרון הפראמדיקים.
הילדה פונתה במצב בינוני עד קשה עם פגיעת ראש וחבלות בכל גופה, לחדר הטראומה בביה"ח תל השומר.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|
|
|
| נשלח ב-7/4/2006 12:19 |
|
| |
למען הדיוק וההגינות, ניתן ל"צוות דרום" תמונת מצב עדכנית יותר מהגעת כוחותיו לזירה.
שניות ספורות מהדיווח כבר היה במקום המתנדב ישראל גרוניך שעוד הספיק לראות את הילדה לכודה תחת הרכב. אליו חבר מיידית מאיר זרגריאן שמתגורר ברח' הסמוך, והם החלו לטפל בילדה. באותה דקה הגיעו גם יהודה לונדנר, צבי רודיך וגואל כהן. ובהמשך מאיר מוהדב, יוחנן וייס ושלמה אילוז.
אין ספק, הגעה מהירה וטיפול מקצועי. יישר כח!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-9/4/2006 11:33 |
|
| |
אי...אי...אי..... צוות דרום , אחד הסובבים ???? קשה להודות שצוות צפון הגיעו ראשונים ?? איך כתב פעם אחד ה"גדולים" : כשבצוות דרום שרים ומפזמים , צוות צפון נטו מציל חיים . תחשוב על זה טוב טוב .
|
|
|
|
| נשלח ב-9/4/2006 14:30 |
|
| |
חי... חי . . חי. .. צוות_דרום שרים ומפזמים . . ח.ח.ח.ח.ח.ח.ח
זכור ואל תשכח כי :
* בצוות_דרום - יש לנו את רודיך ! * בצוות_דרום - ראש יחידת האופנועים היחיד שמגבה את "כל העיר" גם את צפון העיר הלא הוא : 69 בדרך מקרוב .. * בצוות_דרום - "15 מויזניץ" - ללא מילים !!!!!!!!! * בצוות_דרום - "הטייס של הצלה" , ש. גרוסברגר . .. * בצוות_דרום - יש את " " " "" צוות_דרום" !!!!!
[אל תשכח את דן_46 . .. - הכובש הבחיר . . . . .. . . . .] :) ולכן הגיע הג'ינגל :
כי "צוות_דרום" נמצא תמיד בכל מקום !!!!!!
( ובדרך אגב : לכל השואלים הדיווח הגיע מהשטח לא מדוייק ולא ח"ו בכוונה לא צויינו כוננים אחרים )
אז ולכן כל הכבוד לכל הכוננים שהיו במקום יישר כוחם,
נדמה לי שמצבה משתפר, הלא כן ? ?
|
|
|
|
|