בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

צוות דרום מתרחב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/4/2006 20:32 לינק ישיר 
צוות דרום מתרחב
מצורף קובץ

בשעה טובה ומוצלחת נחנך סניף "הצלה אשדוד -לכיש"  באשקלון.

בטקס צנוע שהתקיים במשרדי "הצלה אשדוד -לכיש"  ולאחר בקשות מהנהלת מד"א אזור לכיש. הורחבה פעילות המתנדבים גם לעיר אשקלון .לששת המתנדבים החדשים חולקו מכשירי מירס חדשים וכן ערכות החייאה ומשיר לייפאק משוכלל . מנכ"ל האירגון הרב יוסי ויסנשטרן בירך את המצטרפים החדשים ואיחל להם הצלחה רבה ושיזכו לקדש שם שמים בעבודת הקודש היומיומית .  המתנדבים החדשים  הביעו סיפוק רב על היצטרפותם לאירגון "הצלה אשדוד- לכיש"  שנמצא בתנופת התפתחות מרשימה. וכיום שולט האירגון על כל אזור לכיש.  החל מאשדוד  וישובי נחל שורק. קרית מלאכי. גן יבנה . והישוב ניצן. קרית גת. ומושב קוממיות . ועכשיו סגירת מעגל גם  אשקלון למעשה כל אזור לכיש מכוסה בשטח בכונני מד"א "הצלה אשדוד -לכיש"  רק לאחרונה הותקנו  בכל נידות הנט"ן /והאט"ן של אזור לכיש מכשירי המירס של "הצלה" דבר אשר מוכיח את עצמו בעבודה יומימית בשטח . ואף מספר פארמדיקים קיבלו גם הם מכשיר  מירס אישי דבר המציל חיים ומשפר מאד את עבודת הכוננים בשטח.










חלק מכונני אשקלון עם המנכ"ל המסור הרב יוסי ויסנשטרן.

תוקן על ידי - דעה_אחרת - 10/04/2006 21:15:13



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/4/2006 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ערכות ברנטשילד אשר חולקו למתנדבים לקראת הפסח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/4/2006 09:07 לינק ישיר 



  יש!!!!


יש אנשים שעושים הכל !!  למען מצווה אמיתית !  תמשיכו תמשיכו  כך !!

אנשים טובים וישרים - וזכות המצוה הגדולה תיה לכם לזכות מכאן ועד עולם אמן !


>  ברכות לכוננים החדשים וכל הכבוד על השיפורים < בהצלחה הלאה . .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2006 17:03 לינק ישיר 

שטויות  ושוב שטויות


כמה זמן אני רץ אחרי יוסי ??????

ועם כל התירוצים יכולתי כבר להוציא ספר ????


טוב לי ככונן מד"א  להגיע לאירועים ......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2006 11:22 לינק ישיר 

יהושע היקר
כאן זה לא המקום המתאים
וכתיבה בכזה סיגנון בטח לא תמהר להכניס אותך להצלה
אנחנו יכולים להיפגש ולדבר על הענין
תן כבוד לאירגון .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2006 21:40 לינק ישיר 

הרבה יותר גדולים איימו  עלי ולא נבהלתי מי אתה שאני אתרגש ממך

למה אני צריך את ההצלה ככה אין לי שום התחייבות

פיתאום עכשיו אתה אומר בא נפגש איפה היית עד היום כשאני רצתי ועשיתם ממני צחוק אני לא ישלם לכם זה שלמעלה ממני וממכם הוא ישלם לכם כגמלכם  

רק שתדעי מה שאדם עושה לאחרים הוא עושה את זה לעצמו אפילו שלא רואים את זה מיידי....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2006 23:05 לינק ישיר 

לא כאן המקום!!!

שייע, יש דרכים ויש מקומות. לא אצלינו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2006 00:58 לינק ישיר 

שייע מה קרה ? למה לא רוצים לקבל אותך להצלה? אתה חובש מוסמך? כונן מד"א רשמי?
אתה נשוי? יש לך זקן? אז מה הבעיה? שתף אותי ... ספר לי קצת על עצמך...
מעניין אותי פעם כל הדיונים הללו ......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2006 21:51 לינק ישיר 

ויטי

חבל לטחון מים  כל כלב בא יומו....


כמו שחושב בכיר מבקש אכבד את בקשתו .....


וכאן סיימתי להיום.....





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/4/2006 12:15 לינק ישיר 

האם חושב בכיר יודע עליך משהו שאנחנו לא יודעים?.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/4/2006 15:54 לינק ישיר 

אדון פרנקנטהל

אני יודע עליך דברים  (שיפורסם בקרוב) וחבל להשמיץ סתם .....חכמים הזהרו בדבריכם ובכתביכם .....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/4/2006 08:42 לינק ישיר 

שלום לכל החברים.

טוב שיש פורום , ככה גם אני חבר גאה בהצלה לכיש יודע שיש מתנדבים חדשים ועל פעילות האירגון.

ושאלתי היא למה "בטקס צנוע" , למה לא בקול רם , כמו שיודעים בהצלה לעשות.

אבל זה לא הענין .   הענין הוא שהצלה אשדוד יכולה להוות דוגמא טובה לכלל המתנדבים בארץ.

עובדים יפה . ובמרץ , ובהרמוניה נפלאה עם כלל הכוחות שבשטח.

גם הערכות החדשות שחולקו בערב פסח , לטיפול בכויות , כבר הגיעו לשימוש.

בקיצור לא שוקדים על השמרים , אלא מתקדמים ומתרחבים , ופועלים למען כלל ישראל תוך קידוש השם , ובכבוד לכל אדם ובכל מצב.

ולך יהשוע410 לא נותר לי אלא לתת לך עצה , עזוב אותך בשביל מה לך להשקיע את האנרגיות בדברים כאלו,
 
ונברך את כלל הקוראים בבריאות ,ושלא נצטרך להגיע לשימוש בציוד היקר שקיבלנו. ונמשיך לעשות קידוש השם.

תודה ויום טוב.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/4/2006 14:11 לינק ישיר 

ליהושוע 410
ושוקי
101
ועוד כל מיני ניקים ושמות שיש לך. תפסיק לקטר כל הזמן ותתחיל להיות מבוגר,




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2006 02:27 לינק ישיר 



חפש..........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/4/2006 02:47 לינק ישיר 

אני בכל זאת לא מתבייש בשמי ובניק שלי ואם ארצה להגיב אגיב בשמי ובניק שלי ולא כמוך  .... שאתה חושב שאני לא יודע מי אתה בגלל שהחלפת שם ניק אחר     ....  הצחקת אותי     שאתה מתנהג כגדול ...יא.....ד





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/4/2006 09:30 לינק ישיר 

שלום לכולם.

מה יהיה ?

לכל אשכול שנכנסים רואים איך אתם רבים . ("אני יגיב בשם שלי") . ועוד כל מיני כאלה.

תחפשו לכם נקודת מפגש . ותתחילו מכות .  אנחנו נדאג לפצועים.





אבל עכשיו ברצינות .   מספיק.!
תודה.









דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > צוות דרום מתרחב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext