שלום לכל החברים.
טוב שיש פורום , ככה גם אני חבר גאה בהצלה לכיש יודע שיש מתנדבים חדשים ועל פעילות האירגון.
ושאלתי היא למה "בטקס צנוע" , למה לא בקול רם , כמו שיודעים בהצלה לעשות.
אבל זה לא הענין . הענין הוא שהצלה אשדוד יכולה להוות דוגמא טובה לכלל המתנדבים בארץ.
עובדים יפה . ובמרץ , ובהרמוניה נפלאה עם כלל הכוחות שבשטח.
גם הערכות החדשות שחולקו בערב פסח , לטיפול בכויות , כבר הגיעו לשימוש.
בקיצור לא שוקדים על השמרים , אלא מתקדמים ומתרחבים , ופועלים למען כלל ישראל תוך קידוש השם , ובכבוד לכל אדם ובכל מצב.
ולך יהשוע410 לא נותר לי אלא לתת לך עצה , עזוב אותך בשביל מה לך להשקיע את האנרגיות בדברים כאלו, ונברך את כלל הקוראים בבריאות ,ושלא נצטרך להגיע לשימוש בציוד היקר שקיבלנו. ונמשיך לעשות קידוש השם.
תודה ויום טוב.

|
|