יש לי ביפר רציתי לדעת אם יש אפשרות להתחבר לאיזה אירגון לשם קבלת הודעות על אר"ן בזמן אמתאני מתנדב במשטרה במחוז ת"א (אפילו בתשלום סמלי) תוקן על ידי - שמשגו - 22/04/2006 23:17:59
אז ככה דבר ראשון תבטל לי את הדו"ח....סתם.או ביפר משטרתי שצרוב על המרד"מ או שתקנה ביפר ותתחבר למוקדי החדשות כגון עדכן וכאלה..שבוןע טוב
איך אני יוצר קשר עם העדכן ודומייהם?