בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מעריב: "החובש שצילם בפיגוע יושעה"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/4/2006 23:35 לינק ישיר 
מעריב: "החובש שצילם בפיגוע יושעה"













*--startremove*

*--endremove*









"החובש שצילם בפיגוע יושעה"




במד"א קוראים למנכ"ל להחמיר עם הפרמדיק שהתחזה לשוטר וצילם בזירת הפיגוע בנוה-שאנן













*--startremove*





*--endremove*
דורון נחום
25/4/2006 21:43

















מנכ"ל מד"א, אלי בין, מתכוון בימים הקרובים להזמין לשימוע את פרמדיק מד"א, אלון מלכה, שהתחזה לשוטר בפיגוע בשבוע שעבר בשכונת נוה-שאנן בתל-אביב וצילם תמונות אותן התכוון למכור. "המנכ"ל מתכוון להשעות את הפרמדיק מתפקידו" – כך אמר גורם בכיר במד"א.

הפרשה נחשפה בתוכנית "זה הזמן" בערוץ 10. מלכה, פרמדיק שעובד במד"א אזור דן, הגיע לזירת הפיגוע בתוקף תפקידו כפרמדיק, חבש כובע של שוטר והחל לצלם את המקום במצלמתו הפרטית. *--startremove*




















אים
 
*--endremove*

במד"א מיהרו לגנות את המקרה. לדברי הגורם הבכיר, אין זו הפעם הראשונה שמלכה מצלם בזירות שאליו הוא מגיע בתור חובש. "היה מקרה נוסף בפתח-תקוה, כאשר צעיר איים לקפוץ מגשר בלינסון. גם אז עבר הפרמדיק את המחסומים וצילם תמונות", סיפר.

עובדי מד"א פנו למנכ"ל בקריאה להחמיר עם הפרמדיק על מנת לשמור על טוהר שם הארגון. במד"א עדיין לא הגיבו באופן רשמי לטענות, ובשלב זה בודקים את פרטי המקרה.

גורם במשטרה אמר כי פרשה זו מטילה חשש כבד לגבי צוותי רפואה של מד"א, אשר ניגשים לזירות אירוע ועלולים להשתמש במידע לצרכם הפרטי, דבר שיכול לחבל קשות בפעולות חקירה.
מתוך:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/077/673.html




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2006 17:19 לינק ישיר 

יש לי שאלה

אלון מלכה פראמדיק ממתי????

איזה קורס בדיוק אני יודע שאלון חובש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מעריב: "החובש שצילם בפיגוע יושעה"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext