קומה שלישית!!! נו באמת??!!קצת קצת ... אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
נו שיין.....כראה שהכבישים היו סגורים...שוקי כל הכבוד על ה כ ל . אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
שוקי מי היה מחליף את הפנצ'ר ?.