בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/5/2006 09:58 לינק ישיר 
אמש: 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב


אמש, מוצאי שבת, התנהלו 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב, ע"י מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן.

על החיפושים פיקד המתנדב משה דוד רוזנפלד.

- - -

האחד:
אחר אברך כבן 30 מהעיר פתח-תקווה, שיצא בשעות הצהריים של יום שישי מביתו ומאז נעלמו עקבותיו.

מתנדבי זק"א פ"ת הקימו חפ"ק ובשיתוף פעולה עם מתנדבי "הצלה" מאזור ירקון, נערכו סריקות וחיפושים גם במהלך ליל שבת, זאת בהוראה מפורשת של רב העיר פ"ת הגרב"ש סלומון שליט"א, בשל החשש לפיקוח נפש.

בצאת השבת, פנה מפקד מבצע החיפושים הר' חיים אוטומזגין למתנדבי "הצלה" גוש-דן לסייע בחיפושים באזור ב"ב.

על סמך מידע, התבצעו חיפושים באזור בתי העלמין לשם יצאו המתנדבים קובי פרטיג, חיים פינקלשטיין שהאיר את השטח באמצעות זרקורים רבי-עוצמה שעל גג אמבולנס "עזרא למרפא" שברשותו, ויהודה לונדנר מיחי' האופנועים שסרק במקומות  צרים עם קשיי נגישות.

לאחר שעה תמימה, מסרו הנ"ל, כי העלו חרס בידם.

החיפושים מתמשכים גם היום.

- - -

השני:
אחר נער כבן 14 תושב חו"ל, שביום שישי בצהריים ירד מי-ם שם לומד הוא, במטרה לשהות בבית סבתו שבב"ב, אולם מאז נעלמו עקבותיו.

חיפושים אלו, התמקדו בעיקר בזירה המודיעינית ובשעות הקטנות של הלילה נמסר, כי הנ"ל נמצא ב"ה בריא ושלם בבית בני משפחה ברח' רבי יוסי בב"ב.


תודה לכל המתנדבים!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2006 10:46 לינק ישיר 


אמש, לקראת חצות הליל, נמצא הנעדר יהונתן צדוק, בשכונת שערייה בפ"ת.

הנ"ל מסר כי ניזון בשבוע האחרון רק על מים ו'השתדל להסתתר' מהמחפשים.

מפקד זק"א מחוז מרכז ישראל גודלבסקי שהיה בקרבת מקום, זיהה אותו לאחר שהתקבל דיווח על אדם המסתובב באזור ועונה לתיאור הנעדר.

תודה לכל המתנדבים שטרחו לסייע בחיפושים במהלך השבוע ובראשם חיים אוטמזגין מפקד החפ"ק האגדי.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext